سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

محبوب ترین و جالب ترین فست فود ها و رستوران ها

1403/07/25 در ساعت 09:38:01

دنیای امروز، دنیای فست فود است. با برخی از محبوب ترین و جالبترین رستوران ها و فست فودهای جهان آشنا شوید.

محبوب ترین و جالب ترین فست فود ها و رستوران ها

محبوب ترین و جالب ترین رستوران ها و فست فود ها

امروزه خیلی چیزها در دنیا ساندویچی شده اند. خریدها، تفریح ها، دورهمی ها، دوستی ها، سفرها و خیلی موارد دیگر. مردم برای انجام بسیاری از کارها وقت کافی ندارند. پختن غذا یکی از همین کارهاست که انگار وقت بعضی از مردم برای انجام آن تمام شده است. به همین دلیل بسیاری از رستوران ها و ساندویچی ها شلوغ هستند.

با این حال ممکن است بعضی از مردم فست فود را اصلا قبول نداشته باشند. دلایل خاص خود را هم دارند. دلایلی همچون: کیفیت پایین برخی مواد غذایی اولیه، استفاده از مواد کهنه و قدیمی، سالم نبودن بعضی از غذاهای فست فودی به خاطر روغن زیاد و ...

اما همانطور که اشاره شد، هستند فست فودهایی که نه تنها محبوب و دوست داشتنیند، بلکه خیلی جالب به نظر می رسند. بحث اصلی امروز ما دو قسمت است. بحث اصلی و اول معرفی برخی فست فودهای جالب و دوستداشتنی است. در ادامه به سراغ معروفترین رستوران ها و فست فودهای جهان خواهیم رفت. رستوران هایی مانند مک دونالد، کی اف سی و البته عطاویچ ایرانی



برخی از جالب ترین فست فودهای جهان

ساندویچ جلبلک در چین: بله تعجب نکنید. جلبک هم می تواند فست فود باشد. تصور کنید روی یک جلبک، سس مخصوص بریزید و همراه با مخلفات به عنوان یک ساندویچ میل کنید. یک رستوران فست فود در چین دقیقا همین کار را می کند. جلبک را با یک روکش خوشمزه، سرخ کرده و تحویل مشتری می دهد.

ساندویچ شکلات: از چین به ژاپن می رویم. جایی که یک فست فودی تصمیم گرفته است شکلات را لای نان قرار داده و با آن ساندویچ درست کند. اسم فست فودی اش را هم ساندویچ کیت کت گذاشته است. یک ساندویچ با ماده اصلی شکلات و مقداری خامه تازه و سس پرتغال. به نظر من که حتما به امتحانش می ارزد.

دوش برگر666: حتما شما هم داستان بستنی طلا رستوران گردان برج میلاد را شنیده اید. رستوران ها و فست فودهای بسیاری در سطح جهان هستند که از طلای خوراکی در غذاهایشان استفاده می کنند. فست فود دوش برگر در نیویورک آمریکا، یکی از اولین ارائه دهنده های این ایده به شمار می رود. اگر چه هدف اصلی دوش برگر در عملی کردن این طرح، تمسخر غذاهای گران قیمت برخی رستوران های لوکس بود، اما در کمال تعجب ساندویچ طلایی توانست جای خود را در بین فست فودها پیدا کند. دوش برگز نام این ساندویچ راDouche Burger 666  گذاشته است. 666 نشان دهنده قیمت این فست فود بر حسب دلار است. یعنی چیزی حدود 40 میلیون تومان ناقابل.


برگر 666


عجایب برگر کینگ در فست فود

رستوران فست فود برگر کینگ که با نام مخفف BK شناخته می شود، به ساندویچ ها و غذاهای عجیب و غریب معروف است. برخی از غذاهای عجیب و در عین حال جالب این رستوران عبارتند از:

ساندویچ ویندوز 7: وقتی در اکتبر 2009 سیستم عامل جدید مایکروسافت با نام ویندوز 7، غوغایی در جهان به پا کرد، یک ساندویچ فروشی در ژاپن وابسته به رستوران های زنجیره ای برگر کینگ تصمیم جالبی گرفت. ایده به این صورت بود که به افتخار ویندوز 7، هفت لایه برگر را درون یک نان ساندویچی قرار دهد و با نام ساندویچ ویندوز 7 به فروش برساند. ظرف مدت محدودی قرارداد تهیه ساندویچ ویندوز 7 با مایکروسافت بسته شد و این ساندویچ از سرتاسر جهان طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. تصورش را بکنید: هفت لایه همبرگر درون یک نان ساندویچی!!!

ساندویچ بستنی و گوشت: قراردادن تکه های شیرین بستنی لا به لای گوشت نمک سود شده! خیلی غیر عادی است و فقط از عهده رستوران فست فود بزرگی مثل برگر کینگ بر می آید. مزه شیرین بستنی در کنار مزه خاص گوشت و نمکی که به آن اضافه می شود و همچنین مخلفات مخصوص یک ساندویچ همبرگر، مطمئنا مزه خاص و منحصر به فردی دارد.

ساندویچ مروارید سیاه: اینکه برگر یک ساندویچ سیاه باشد، چیز عجیبی نیست، اما اینکه  پنیر، سس و سایر مخلفات آن هم سیاه باشند، بسیار جالب و دیدنی خواهد بود. برگر مروارید کورو یا همان kuru pearl burger چنین ساندویچی را تهیه و عرضه می کند. استفاده از نوعی زغال مخصوص بامبو و همچنین مرکب ماهی، باعث سیاه شدن گوشت و محتویات ساندویچ می شود. احتمالا طرفداران این ساندویچ با تمام وجود معتقدندکه: مشکی رنگ عشقه.


برگر مروارید سیاه


معروف ترین رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای

همانطور که گفتیم، به غیر از برگر کینگ، رستوران های زنجیره ای دیگری هم هستند که اقدام به تهیه غذاهای معروف و خوشمزه می نمایند.

مک دونالد: رستوران فست فود چند ملیتی که محصولات خود را بر اساس ذائقه کشورهای مختلف تغییر می دهد. در بزرگی این رستوران همین بس که در سال 2012 با بیش از 5/1 میلیون کارمند، به عنوان دومین کارفرمای خصوصی جهان شناخته شد. مرغ، سیب زمینی، و البته انواع ساندویچ های گوشت و همبرگر، برخی از غذاهای فست فودی مک دونالد هستند که در کشورهای مختلف جهان، به شکل های گوناگون عرضه می شوند.

کی اف سی: Kentucky Fried Chicken یا همان مرغ سوخاری کنتاکی با نام تجاری KFC یک رستوران فست فود زنجیره ای آمریکایی است که در بیش از 100 کشور جهان شعبه دارد. نزدیک به 1 میلیون نفر در سراسر جهان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در این رستوران فعالیت دارند. همان طور که از نام این رستوران زنجیره ای مشخص است، تخصص اصلی این رستوران، تهیه انواع مرغ سوخاری می باشد.


برگرکینگ


فست فود زنجیره ای عطاویچ: مسلما انتخاب بهترین رستوران در ایران خیلی سخت است، اما از دید بسیاری از مردم شاید عطاویچ بهترین فست فود در ایران باشد. یکی از دلایل اصلی این انتخاب وجود شعبه های مختلف این فست فود در شهرهای مختلف کشور است. بسیاری از مردم با طعم لذیذ ساندویچ ها و فست فودهای عطاویچ آشنا هستند.

مواد اولیه تازه و مرغوب، وجود تنوع غذایی بالا، سفارش فست فود آنلاین و بسیاری ویژگی های دیگر عطاویچ را از سایر فست فودها و حتی رستوران ها متمایز می کند. اگر شما تا کنون طعم غذاهای این فست فودی را نچشیده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم شده امتحان کنید.


فست فود عطاویچ


مسلم است که رستوران ها و فست فودی های عجیب و غریب دیگری هم در جهان وجود دارند که خیلی از آنها هم ممکن است شهرت جهانی داشته باشند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر توانستید، برای یک بار هم که شده آنها را تجربه کنید.

نظر جدید
0%

سبد خرید