سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

معرفی سس مناسب هر غذای فست فودی

1403/05/03 در ساعت 13:32:01

از طرفداران پروپاقرص فست فود هستید؟ طعم خوش این غذاها، زمانی بیشتر احساس می شود که هر فست فود را همراه با سس مخصوص آن میل کنید.

معرفی سس مناسب هر غذای فست فودی

معرفی سس مناسب هر غذای فست فودی

یکی از خوشمزه ترین و لذت بخش ترین چاشنی هایی که همراه با غذاهای مختلف به ویژه غذاهای فست فود میل می شود، سس است. برای اینکه مزه خوش انواع فست فود را بیشتر حس کنید، می بایست از سس مخصوص آنها در کنار غذا استفاده نمایید. مثلا برای پیتزا می توانید از سس گوجه یا قرمز با طعم های مختلف همچون طعم ساده و تند استفاده کرده و لذت خوردن پیتزا را چند برابر کنید. در ادامه، انواع چاشنی مناسب هر غذای فست فود را نام خواهیم برد.

سس مناسب هر فست فود کدام است؟

از طعم بی نظیر سس کنار غذاهای فست فود نمی توان گذشت. حضور این چاشنی باعث می شود تا خوشمزگی این غذاها را بیشتر از همیشه حس کنید. در ادامه به انواع این چاشنی متنوع اشاره خواهیم کرد:




سالسا:

یکی از چاشنی های خوش طعم و رنگی که همراه با ساندویچ های سرد و گرم سرو می شود، سالسا است. طعم تند این چاشنی خوشمزه کنار ساندویچ های لذیذ را نمی توان فراموش کرد.

آلفردو:

آلفردو یکی از محبوب ترین انواع چاشنی ها است که نه تنها همراه با غذاهایی مثل پاستا سرو می شود، بلکه می توان آن را با سیب زمینی های خوشمزه و ترد ترکیب نمود و یک طعم طوفانی را تجربه کرد.


انواع سس


سس قارچ:

یکی از پر کاربردترین چاشنی هایی که کنار انواع فست فود مثل ساندویچ، پاستا، فیله گوشت و مرغ سرو شده و طعمی به یاد ماندنی را زیر زبان می آورد، سس قارچ است. توصیه ما این است که حتما آن را تست کنید!

بوفالو:

اگر قصد دارید در رستوران، کتف و بال سوخاری سفارش دهید، حتما این چاشنی را هم در کنار آنها امتحان کنید. قطعا طعم خوب این چاشنی لذیذ را هیچ وقت از یاد نخواهید برد.

سس پنیر چدار:

کسی نیست که از ترکیب این چاشنی و غذاهایی مثل سیب زمینی سرخ کرده لذت نبرد. اگر شما هم خواهان تجربه چنین حسی هستید، حتما آن را انتخاب کنید.

تارتار:

بی شک یکی از متفاوت ترین انواع سس که بر پایه مایونز می باشد، تارتار است. این چاشنی کنار استیک و ناگت، ترکیب فوق العاده ای را تشکیل می دهد. همچنین می توان آن را در کنار غذاهای دریایی سوخاری شده میل کرد.

پستو:

برای اینکه از طعم غذاهایی مثل پاستا پستو لذت ببرید، حضور این چاشنی خوشمزه، الزامی خواهد بود.

بشامل:

یکی از خارق العاده ترین انواع سس فرانسه، بشامل است که می توان آن را با غذاهایی مثل ماهی و استیک نوش جان کرد. همچنین انواع پاستا نیز ترکیب خوبی را با آن به وجود می آورند.

خردل:

خردل هیچ محدودیتی ندارد و می توانید آن را کنار هر فست فودی میل کنید و از لذت، لبریز شوید. همچنین ترکیب آن با انواع سالاد، انتخاب کاملا مناسبی است.


سس و غذا


مایونز:

مایونز معروف را هم می توان مثل خردل، کنار همه غذاهای فست فودی میل نمود و یک طعم عالی را تجربه کرد.

کچاپ:

از دیگر چاشنی های محبوب و شناخته شده که می توان آن را کنار هر فست فود به ویژه سیب زمینی های تنوری و سوخاری میل کرد، کچاپ است که در طعم های تند و ساده موجود می باشد.

سس سیر:

طعم تند سیر را از این چاشنی درجه یک می توان حس کرد. انواع فست فود مثل سوخاری های خوشمزه را می توانید همراه با این سس بخورید و لذت کامل را ببرید.

سس انار:

به دنبال یک چاشنی ملایم و ملس برای انواع مرغ سوخاری و سالاد می گردید، پیشنهاد ما به شما سس انار است. از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

اسپانیول:

دوست دارید کنار غذاهای گوشتی مثل مرغ، ماهی و استیک سوخاری، چه سس جدیدی میل کنید؟ پیشنهاد ما به شما اسپانیول است که همه ایرانی ها با توجه به ذائقه شان، آن را می پسندند.

سس تانجی مایونز:

حیف است این چاشنی خوشمزه را کنار غذاهایی مثل مرغ سوخاری تست نکنید. قطعا طعم خوب آن را بعد از یکبار خوردن، خواهید پسندید.

سس پرتقال:

یکی دیگر از چاشنی هایی که از مزه بی نظیر آن کنار مرغ سوخاری لذت خواهید برد، سس پرتقال است. آن را از دست ندهید!

پرطرفدارترین انواع سس کدامند؟

از میان انواع چاشنی مناسب هر فست فود، بعضی از آنها دارای طرفداران بیشتری هستند. علاوه بر چاشنی هایی مثل کچاپ، تارتار، خردل، بشامل، مایونز، پستو و آلفردو که در رده محبوب ترین ها جای گرفته اند، دسته ای دیگر از سس ها وجود دارند که به این آیتم ها اضافه گردیده اند. مانند:


سس پستو


چرمولا، محصولی از آفریقا:

یکی از پرطرفدارترین انواع سس که از آفریقا آمده و در برخی از رستوران های ایران نیز سرو می شود، چرمولا است. این چاشنی نه تنها طعم فوق العاده ای دارد، بلکه غلظت بالایی را نیز داراست. بنابراین می توانید از خوردن آن کنار غذاهایی مثل ماهی سوخاری، نهایت لذت را کسب کنید.

سس سویا، همراه همیشگی غذاهای آسیایی:

از دیگر انواع چاشنی که حضور آن در کنار غذاهای آسیایی به شدت احساس می شود، سس سویا است. این چاشنی خوش طعم را علاوه بر سوپ، کباب و سوشی می توان با انواع ماهی به ویژه ماهی سوخاری یا گریل شده میل کرد.

سس قارچ، غلیظ و دوست داشتنی:

یکی از چاشنی های دوست داشتنی که بافت غلیظی داشته و سرو آن کنار غذاهای گوشتی پیشنهاد می شود، سس قارچ است. حتی پاستا و پوره سیب زمینی را هم می توان همراه با آن میل نمود.

رنچ، آورده ای از آمریکا:

این چاشنی منحصر به فرد که در اصل متعلق به آمریکا می باشد، یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین چاشنی هایی است که می شناسید. بد نیست پس از خرید همبرگر، این چاشنی را هم همراه آن سفارش دهید. ترکیب آن با انواع همبرگر، هات داگ و و سالاد، ترکیبی کاملا جادویی است.

لذت سس های دست ساز و متفاوت عطاویچ، چیز دیگری است

علاوه بر محصولاتی که تا به اینجا نام بردیم، انواع دیگری از این چاشنی وجود دارند که به صورت دست ساز و توسط عطاویچ تهیه می شوند. به راستی که این فرآورده های دست ساز، طعمی خاص تر از همه چاشنی های دیگر داشته و ارزش امتحان کردن را دارند. اگر هر کدام از این سس ها را کنار انواع فست فود میل کنید، دیگر حاضر نیستید از آنها دست بکشید، بس که خوشمزه، لذیذ و درجه یک اند.

عطاویچ سعی در ارائه محصولات تازه و لذیذ داشته و از دستوراتی خاص و مواد اولیه مناسب و با کیفیت در تهیه این سس ها استفاده می کند. دستوراتی که ممکن است حتی سرآشپزهای نامبر وان دنیا هم از آنها بی خبر باشند. مثل یک فرمول سری که همیشه باب اسفنجی در تهیه ساندویچ هایش از آنها یاد می کند. در آخر آنچه با آن روبرو خواهید شد، طعم متمایز این چاشنی هاست.

نظر جدید
0%

سبد خرید