سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

سفارش اینترنتی غذا به یک ترند روز جهانی تبدیل شده است!

1403/04/27 در ساعت 12:22:01

سفارش اینترنتی غذا از جمله موضوعات جذابی است که در این مقاله قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سفارش اینترنتی غذا به یک ترند روز جهانی تبدیل شده است!

سفارش اینترنتی غذا به یک ترند روز جهانی تبدیل شده است!

امروزه سفارش اینترنتی غذا به حدی فراگیر شده است که می توان این کار را تنها با یک کلیک ساده در منزل یا محیط کار خود انجام داد. این موضوع هم به لطف فناوری و گسترش اینترنت در دنیای امروز اتفاق افتاده است. کاربرانی که بر روی گوشی همراه خود اپلیکیشن های مخصوص را نصب کرده اند، می توانند هر غذایی را که تمایل داشته باشند در عرض کمتر از دو دقیقه سفارش دهند. با این روش، دیگر نیازی به صرف هزینه جهت رفتن به رستوران ها و فست فودی ها و در انتظار ماندن های طولانی به منظور دریافت غذا نمی باشد.

تنوع غذایی زیاد در منوی آنلاین، بررسی نظرات سایر کاربران در رابطه با کیفیت غذایی، مشاهده تصویر غذاها و همچنین بررسی تفاوت قیمت ها با یکدیگر از جمله مهمترین مزایای سفارش اینترنتی غذا به شمار می روند. امروزه سفارش آنلاین از جمله پرطرفدارترین روش ها جهت تهیه غذا به شمار می رود. خدمات اکثر رستوران ها به صورت بیرون بر می باشد. برآوردها نشان می دهند که سفارش اینترنتی درصد بالایی را در مقایسه با سفارش حضوری غذا از آن خود کرده است. به همین خاطر است که مدیران و صاحبان رستوران ها باید بیشترین سرمایه گذاری را در قسمت خدمات بیرون بر و سفارشات اینترنتی غذا انجام دهند.



تقاضا برای سفارش اینترنتی غذا رو به افزایش است!

روز به روز بر تعداد مشتریانی که جهت سفارش اینترنتی غذا اقدام می کنند، افزوده می شود. با دیجیتالی شدن فرایند سفارش، شاهد تقاضای زیاد مشتریان جهت تحویل غذا در مکان هایی به غیر از رستوران ها و فست فودی ها هستیم. شاید تصور این موضوع سخت باشد، اما 60 درصد از فروش کل رستوران ها به سفارش های اینترنتی غذا وابسته است. این عبارت حاکی از آن است که در سال های آتی باید شاهد روند رو به رشدی در این زمینه باشیم.

تقاضای جهت سفارش اینترنتی غذا به حدی زیاد شده است که مدیران رستوران ها باید به وضعیت کسب و کار جهت راضی نگه داشتن مشتریان و حفظ جایگاه در بین رقبای خود توجه ویژه ای داشته باشند.


میزان بالای سفارش اینترنتی غذا نسبت به سال قبل

آمار و ارقام متعددی در رابطه با تعداد سفارشات اینترنتی غذا در سال 2024 به دست آمده است. بالای 80 درصد از مشتریان نسبت به سال 2023، اکثر سفارش های غذایی خود را به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن های مخصوص انجام داده اند. این آمار در رابطه با افزایش تعداد سفارش غذای بیرون بر رستوران ها نیز وجود دارد. عادات مشتریان جهت سفارش غذا به صورت اینترنتی حتی با وجود کمرنگ شدن بیماری کرونا در جهان از بین نرفته است.


سفارش اینترنتی غذا


فرایند آسان تحویل غذا به صورت اینترنتی

بر طبق نظرسنجی های به عمل آمده، مشتریان ترجیح می دهند تا غذای مورد علاقه خود را درب منزل یا محیط کار دریافت کنند. دلیل این امر را می توان در دریافت آسان غذا، صرفه جویی در وقت و همچنین سفارش غذا در کمترین زمان ممکن خلاصه کرد. امروزه بسیاری از رستوران ها دارای سیستم ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن های مخصوص می باشند. با پیشرفت تکنولوژی در ساختار و نحوه خدمات دهی رستوران ها و فست فودی ها جهت دریافت سفارش آنلاین غذا تغییرات زیادی ایجاد شده است.


پرطرفدار بودن خدمات غذای بیرون بر

پرطرفدار بودن خدمات غذای بیرون بر باعث شده است تا مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن های مخصوص انجام دهند. اکثر مشتریان ترجیح می دهند به جای وقت گذاشتن های طولانی در صف های انتظار، مقرون به صرفه ترین روش را جهت سفارش غذا انتخاب کنند. استفاده از خدمات غذای بیرون بر برای آن دسته از کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستند، گزینه مناسبی است.

گزینه های متعدد پرداختی جهت سفارش آنلاین غذا

 یکی از مهمترین مزایایی که باعث شده است تا سفارش آنلاین در مقایسه با سفارش حضوری غذا در بین مشتریان رواج یابد، استفاده از گزینه های متعدد جهت پرداخت آسان می باشد. این روزها استفاده از روش پرداخت نقدی به مانند قبل، دیگر رایج نیست. امنیت تراکنش های اینترنتی با گسترش فناوری در این زمینه به حدی بالا رفته است که می توان در کمترین زمان ممکن جهت پرداخت هزینه های سفارش اقدام کرد.


سفارش غذا


این بخش به یکی از جذاب ترین مراحل سفارش اینترنتی غذا تبدیل شده است. ترجیح اکثر افراد این است که تمام مراحل سفارش را با انتخاب یک دکمه در مدت زمان بسیار کوتاه انجام دهند.  

سفارشات غذایی آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن؟

روش های متعددی وجود دارند که شما می توانید غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. انتخاب هر کدام از این روش ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. از جمله این روش ها می توان به سفارش غذا از طریق سایت یا اپلیکیشن اشاره نمود. شما از طریق هر روشی که اقدام نمایید، می توانید از خدمات آنلاین رستوران ها بهره مند شوید. به عنوان مثال، شما می توانید مراحل مختلف ثبت سفارش تا تحویل غذا درب منزل خود را به صورت کاملا آنلاین پیگیری نمایید. همچنین می توانید در صورت تاخیر جهت دریافت غذا از کمک پشتیبانی رستوران یا فست فود مورد نظر به صورت آنلاین بهره ببرید. ن

نکته مهمی که باید بدانید، استفاده از پلتفرم های معتبر جهت سفارش آنلاین غذا می باشد. این پلتفرم ها به دلیل برخورداری از خدمات متنوع، امکان سفارش آنلاین در سریع ترین زمان ممکن را برای شما فراهم می کنند.


سفارش آنلاین غذا


چرا سفارش آنلاین غذا از عطاویچ؟

عطاویچ، یکی از معتبرترین مجموعه ها جهت سفارش اینترنتی غذا می باشد. با استفاده از خدمات بی نظیر عطاویچ، اعتماد شما جهت سفارش انواع مختلف غذاهای خارجی و داخلی از این مجموعه چندین برابر خواهد شد. ارائه یک سیستم منظم جهت تحویل غذا، کیفیت بالای غذایی، تنوع زیاد غذایی (ایرانی و بین المللی) و همچنین ارائه کدهای تخفیف باعث شده است تا مشتریان به خدمات این مجموعه نگاه ویژه ای داشته باشند. این مجموعه به دلیل برخورداری از چندین شعبه، امکان سفارش غذا را به صورت اینترنتی در هر مکانی که باشید برای شما عزیزان تسهیل کرده است.  

نظر جدید
0%

سبد خرید