سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

تنها برند بین المللی فست فود ایران

1403/01/18 در ساعت 14:34:01

فست فود یکی از محبوب ترین غذاهای جهان است. در صورت بی کیفیت بودن این غذا، می تواند به خطرناک ترین غذا هم تبدیل شود.

تنها برند بین المللی فست فود ایران

تنها برند بین المللی فست فود ایران

فست فود در تمام دنیا از محبوب ترین خوراکی ها محسوب می شود. با توجه به ماهیت این نوع غذاها در صورتی که در تهیه آنها از مواد اولیه بی کیفیت استفاده شود می تواند برای سلامتی مضر باشد. به همین دلیل برای انتخاب رستوران برای خوردن این نوع غذا ها بایستی بسیار دقت نمایید. 

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام برند معروف و با کیفیت فست فود عطاویچ به گوشش نخورده باشد. یکی از مزایای این برند داشتن شعبه های فراوان در اقصی نقاط کشور می باشد. این شعبه های فراوان باعث خواهد شد که شما حتی در مسافرت هم با اطمینان خاطر از خوردن این نوع غذاها لذت ببرید.



مزایای برند فست فود عطاویچ

همانطور که اشاره شد انواع غذای فست فود در صورت بی کیفیت بودن میتواند سریعا ایجاد مسمومیت نماید به همین دلیل باید به یک رستوران مطمئن مراجعه نماییم. در این بخش به ویژگی های منحصر بفرد این برند اشاره خواهیم کرد:


فست فود عطاویچ


  1. سابقه: عطاویچ یکی از با سابقه ترین رستوران ها در زمینه فست فود می باشد.
  2. کیفیت غذا: لذیذ ترین غذاهای فست فود در شعبات این برند وجود دارد.
  3. مواد اولیه با کیفیت: با توجه به اینکه این برند یک رستوران زنجیره ای می باشد به همین دلیل از بهترین متریال ها برای تهیه غذا های خود استفاده می نماید.
  4. کنترل مداوم: با توجه به اینکه این رستوران یک برند فست فود زنجیره ای می باشد به همین دلیل باید تمام شعبات آن دارای کیفیت یکسان باشند. در راستای همین موضوع کنترل کیفیت و ترکیب غذاها به صورت مداوم توسط نماینده این مجموعه صورت می پذیرد.
  5. داشتن شعبات متعدد: این برند تقریبا در تمام کلان شهرهای ایران و شهر های توریستی و مسافر پذیر دارای شعبه می باشد. نام شهرها و آدرس شعبات در سایت این رستوران موجود است.
  6. منوی متنوع: فست فود جزو غذاهایی می باشد که منوی آن باید در دوره زمانی خاص آپدیت شود. به جرات می توان گفت که عطاویچ یکی از متنوع ترین منوها را در این زمینه دارد.
  7. قیمت: فست فود در گذشته جزو غذاهای ارزان محسوب می شد. در صورتی که امروزه در صورتی که در پخت این غذاها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود قیمتی پایین نخواهد داشت. ولی با این حال با مقایسه غذاهای این برند و کیفیت آن متوجه خواهید شد که قیمت آن منصفانه است.

شعبات برند فست فود عطاویچ

همانطور که اشاره کردیم مجموعه فست فود عطاویچ دارای شعبات فراوان در کشور می باشد. در این بخش به برخی از شعبات این رستوران زنجیره ای اشاره خواهیم کرد:


شعبه اسلامشهر عطاویچ


  1. تهران: فست فود در تهران یکی از پرفروش ترین غذاها می باشد. دلیل آن هم مشغله زیاد مردم و زمان کم می باشد. علاوه بر آن معضل ترافیک هم برای تهیه غذا در این شهر وجود دارد. مجموعه عطاویچ با در نظر گرفتن موارد بالا با تاسیس شعبات متعدد در قسمت های مختلف این استان و قرار دادن سرویس های ویژه سعی کرده است تا خدمت رسانی مناسبی را برای ساکنین شهر تهران فراهم نماید. این رستوران دارای بیش از 20 شعبه در تهران می باشد.
  2. کرج: مردم کرج به عنوان نزدیکترین استان به تهران همان معضلات و نیازهای شهر تهران را دارند. طرفداران فست فود در کرج و انتظارات آنها هم مشابه مردم تهران می باشد. به همین دلیل این مجموعه 4 شعبه در قسمت های مختلف استان کرج تاسیس کرده است.
  3. مازندران: مصرف فست فود در مازندران در فصل های مسافرت ممکن است از کلان شهرهایی مانند تهران هم بیشتر باشد. همچنین استان مازندران قطب گردشگری ایران می باشد. عطاویچ برای راحتی مسافران در نقاط مختلف استان دارای شعبه می باشد. 
  4. آذربایجان شرقیفست فود در تبریز بزرگترین شهر شمال غرب کشور هم دارای طرفداران بسیار می باشد. مردم این کلانشهر از اولین افرادی بودند که از خدمات رستوران عطاویچ بهره مند شده اند. در حال حاضر این رستوران دارای 2 شعبه در این شهر می باشد.


نکته: عطاویچ در بسیاری از استان ها و شهرستان های دیگر مانند: سرعین، کیش، مشهد، همدان، کرمانشاه هم دارای شعبات متعدد می باشد. 


مزیت داشتن شعبات متعدد یک فست فود زنجیره ای

زمانی که یک رستوران شعبات متعدد در بسیاری از استان های کشور تاسیس می کند یعنی اینکه از کیفیت محصولات خود مطمئن می باشد. همچنین نشان دهنده این است که مشتریان از خدمات و غذای این برند راضی هستند. مورد دیگر این است که این مجموعه قادر است تا در تمام شعبات خود کیفیت محصولات را حفظ نماید. در صورتی که مشتریان به یک برند زنجیره ای اطمینان داشته باشند در مسافرت هم به شعبات آن مراجعه خواهند کرد. لازم به ذکر است بگوییم عطاویچ علاوه بر ایران در ترکیه و آلمان نیز شعبه دارد و تنها فست فود بین المللی ایران می باشد.


فست فود عطاویچ در آلمان


خدمات خاصی که عطاویچ به مشتریان خود ارائه می دهد

عطاویچ قابلیت سفارش آنلاین از طریق سایت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از این طریق شما در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی می توانید سفارش خود را بدون مراجعه حضوری ثبت کرده و تحویل بگیرید. همچنین مشترکان و مشتریان دائمی این رستوران می توانند از تخفیفات ویژه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است برخوردار شوند.

واقعیت این است که برای انتخاب رستوران برای خوردن فست فود و هر غذای دیگری باید بسیار دقت نمایید. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و گرانی مواد اولیه تقلبات در این زمینه بسیار افزایش یافته است. در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست به ویژه در زمینه مواد غذایی و صنعت رستوران داری.  

این موضوع را در نظر بگیرید که برای صرف غذا در بیرون رستوران هایی را انتخاب نمایید که از سابقه و کیفیت آن مطمئن باشید. زیرا که غذای خوب می تواند بدنی سالم و غذای بی کیفیت بدنی ضعیف را بوجود آورد. مجموعه بزرگ عطاویچ با سابقه بسیار بالا و حفظ کیفیت خود در سال های متمادی می تواند یکی از مطمئن ترین انتخاب های شما در سراسر ایران باشد.  



نظر جدید
0%

سبد خرید