سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

5 واقعیت شوکه کننده در مورد سفارش اینترنتی غذا در جهان!

1403/01/14 در ساعت 12:00:01

با افزایش میزان محبوبیت پروسه سفارش اینترنتی غذا در ایران، خیلی از کاربران باید چندین نکته خاص را در این زمینه مد نظر قرار دهند. باهم به بررسی آن ها می پردازیم.

5 واقعیت شوکه کننده در مورد سفارش اینترنتی غذا در جهان!

5 واقعیت شوکه کننده در مورد سفارش اینترنتی غذا در جهان!

آیا شما هم از جمله طرفداران سفارش اینترنتی غذا هستید؟ یک سری واقعیت های شوکه کننده در این زمینه وجود دارند که خیلی ها به آنها توجهی نمی کنند. این واقعیت ها می توانند روند ثبت سفارش مربوط به غذا را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار دهند. به خاطر داشته باشید که این موارد نه تنها روی کیفیت غذا موثر اند، بلکه در خیلی از مواقع کیفیت سرویس های دریافتی شما را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهند. در ادامه با ما همراه شوید تا پنج واقعیت شوکه کننده در مورد سفارش غذا از اینترنت را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه شوید.  




70 درصد کاربران سفارش اینترنتی غذا را به خرید سنتی ترجیح می دهند!

طی چند سال اخیر تجارت الکترونیکی به مسئله ای متداول و محبوب تبدیل شده است. خیلی از کاربران به جای استفاده از خدمات فروشگاه های حضوری، ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. این مسئله در مورد سفارش اینترنتی غذا هم صادق است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بیش از 70 درصد کاربران سفارش غذا از فروشگاه های اینترنتی را به روش های سنتی و قدیمی ترجیح می دهند!

البته که این مسئله کاملا منطقی است! قبلا برای تهیه یک وعده غذای ساده، افراد مجبور بودند مقدار قابل توجهی از وقت با ارزش خود را در صف رستوران های مختلف منتظر بمانند. این در حالی است که توسعه تجارت الکترونیکی روند سفارش غذا در محیط دیجیتال را متحول کرده است. امروزه با چند کلیک ساده، شما می توانید هزینه غذا را پرداخت نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که این مسئله فقط مربوط به بازار های ایران نبوده و کاربران جهانی را به خود درگیر کرده است.


سفارش آنلاین غذا در دنیا


ارزش بازار اینترنتی غذا تا دو سال دیگر به 2 هزار میلیون دلار می رسد!

اهمیت سفارش اینترنتی غذا زمانی احساس می شود که ما به آمار و ارقام منتشر شده در این زمینه دقت می نماییم. کارشناسان اقتصاد و برنامه ریز های فعال در این زمینه، پیش بینی کرده اند که طی دو سال آینده، ارزش بازار اینترنتی غذا به دو هزار میلیون دلار می رسد! کارشناسان بر این باور هستند که تا سال 2027، ارزش این بازار به بیش از 300 میلیارد دلار خواهد رسید. این عدد قابل توجه بوده و می تواند نظر مخاطبان را در مورد صنعت غذا متحول نماید. قطعا عرضه یک وعده غذایی با کیفیت در دنیای اینترنت و دیجیتال، می تواند سود سرشاری را برای افراد به همراه داشته باشد. رستوران ها و کسب و کار های مختلفی که همچنان وارد حوزه تجارت الکترونیکی نشده اند، با شروع کار خود در این زمینه می توانند سودشان را چند برابر نمایند.

60 درصد رستوران ها با عرضه اینترنتی غذا مشتریان خود را چند برابر کرده اند!

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم، سفارش اینترنتی غذا توانسته به بازار فوق العاده ای تبدیل شود. خیلی از رستوران ها و مراکز بزرگ فعال در زمینه عرضه انواع خوراکی و  غذا با فعالیت در این حوزه به سود سرشاری رسیده اند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، طی چند سال اخیر تعداد رستوران های فعال در دنیای تجارت الکترونیکی 60 درصد افزایش پیدا کرده است. جدا از این مسئله، این رستوران ها همواره خدماتشان را در زیر شاخه ها و گروه های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهند. این مسئله می تواند روی میزان بازدهی یک رستوران موثر باشد.


جذب مشتری بیشتر با سفارش آنلاین


اکثر کاربران به صورت میانگین 50 دلار را صرف سفارش غذا می کنند!

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که تا کنون از سفارش اینترنتی غذا استفاده نکرده باشد. همه ما به نحوی این پروسه را دنبال کرده و از خدمات فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه لذت برده ایم. مشتریان فعال در جامعه جهانی به صورت میانگین در هر وعده غذایی حدود 50 دلار را صرف تهیه فست فود می کنند. البته که به خاطر شرایط اقتصادی، این عدد در کشور هایی همچون ایران و عراق پایین تر از سطوح بین المللی می باشد. قطعا این رقم تا چند سال آینده بیشتر خواهد شد. چرا که تعداد مشتریان و رستوران های لاکچری فعال در دنیای اینترنت رو به افزایش است.


عطاویچ به یکی از محبوب ترین کانال های خرید آنلاین غذا در ایران تبدیل شده است!

در نهایت، به خاطر داشته باشید که طی چند سال اخیر، مجموعه عطاویچ به خاطر داشتن سطح کیفیت فوق العاده و خدمات خوش قیمت، به یکی از محبوب ترین کانال های خرید آنلاین غذا در ایران تبدیل شده است! سفارش فست فود از مجموعه عطاویچ، کار سختی به حساب نمی آید! شما می توانید این رستوران محبوب را در برنامه های متداول سفارش غذا مشاهده نمایید. البته که با استفاده از درگاه آنلاین عطاویچ شما می توانید به صورت مستقیم از این مجموعه سفارش دهید.


فست فود عطاویچ


عطاویچ که یکی از بزرگترین برند های تولید فست فود در ایران به حساب می آید، شعبه های زیادی در نقاط مختلف ایران احداث کرده است. شعبه های این رستوران به خارج از ایران هم ورود پیدا کرده و همین مسئله هم توانسته محبوبیت این مجموعه در سطوح بین المللی را چند برابر نماید. اگر شما هم به دنبال خرید غذای با کیفیت همراه با قیمتی مناسب هستید، عطاویچ گزینه مناسبی برایتان است.


کلام آخر

در این صفحه ما پنج واقعیت شوکه کننده در مورد سفارش اینترنتی غذا را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفته شد، طی چند سال اخیر بازار تهیه غذای دیجیتال، وضعیت خوبی به خود گرفته و همین مسئله هم محبوبیتش را چند برابر کرده است. شرکت های ایرانی و خارجی زیادی در این بازار فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. اگر شما هم به دنبال ثبت سفارش غذای با کیفیت در محیط اینترنت هستید، می توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات تیم های مطرح و شناخته شده ای همچون عطاویچ را به کار گیرید. عطاویچ یکی از با کیفیت ترین رستوران های فست فود ایران به حساب می آید که شعبه های زیادی در سراسر ایران دارد. برای سفارش غذا، شما می توانید هم اکنون از خدمات سایت این مجموعه استفاده کنید.

نظر جدید
0%

سبد خرید