سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چطور بکارگیری سیستم سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

1400/10/04 در ساعت 15:36:00

سفارش آنلاین. کلمه ای که تا بحال بسیار شنیده و پس از این نیز بسیار خواهید شنید. تکنولوژی که روز به روز میزان استقبال و استفاده از آن بیشتر می شود.

چطور بکارگیری سیستم سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

چطور بکارگیری سیستم سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

قبلاً آن را شنیده اید و دوباره آن را خواهید شنید: محبوبیت سفارش آنلاین در حال افزایش است.

رویدادهای جهانی و نوآوری‌های فناوری عصر جدیدی را برای بخش زنجیره تامین مواد غذایی آغاز کرده‌اند.

نحوه نگاه و خرید مصرف مصرف‌کنندگان مواد غذایی طی چندین سال گذشته در واکنش به همه‌گیری COVID-19 و تمایل فزاینده برای شفافیت کامل، به شدت تغییر کرده است.

از غول‌های بزرگ این صنعت مانند آمازون گرفته تا دیجی کالا و اسنپ و بسیاری استارت‌آپ‌های کوچک، تحویل مستقیم به مشتری و بسیاری گزینه‌های دیگر کشور را فرا گرفته است  و رستوران‌ ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

با افزایش سفارش آنلاین و موبایلی در تمامی صنایع، مصرف کنندگان به راه حل هایی روی آورده اند که زندگی آن ها را ساده می کند و حتی بزرگ ترین شکاکان به تکنولوژی نیز تجربه غذاخوری خود را به یک راه حل سفارش آنلاین ادغام شده با سیستم POS رستوران خود برای ارائه خدمات بهتر به مهمانان تبدیل می کنند.



مشتری ها هم می‌توانند به راحتی نظرات خود را درباره محصول شما، راحتی استفاده و یا برند شما با دیگران به اشتراک بگذارند.

اما ارائه سفارش آنلاین برای مشتریان دیجیتال شما چقدر مهم است؟


چگونه رفتار مصرف کننده تغییر کرده است؟

هزینه های مصرف کننده برای غذا در ایالات متحده تا اوایل سال 2020 نسبتاً ثابت بود.

به گفته مک‌کینزی، فروش در این بخش سالانه حدود 4 درصد رشد کرد که تقریباً بین شرکت‌های خدمات غذایی و خرده‌فروشی‌ها تقسیم شد.

سپس همه‌گیری کرونا شروع شد و همه چیز تغییر کرد.

با قرنطینه و فاصله گذاری فیزیکی، مصرف کنندگان الگوهای خرید خود را به طرز چشمگیری تغییر دادند.

مخارج در فروشگاه های خدمات غذایی به شدت کاهش یافت و فروش مواد غذایی و مواد غذایی حدود 29 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

بر اساس آمارهای اخیر مرکاتوس، درصد خواربارفروشی های آنلاین از بازار 1.04 تریلیون دلاری در سال 2020 حدود 106 میلیارد دلار یا 10.2 درصد بوده است که نسبت به سال قبل که فقط 3.4 درصد بوده است افزایش چشمگیری را داشته است.

پیش بینی می‌شود تا سال 2025، مصرف کنندگان می توانند تا 250 میلیارد دلار به صورت آنلاین برای خرید مواد غذایی هزینه کنند.

همه گیری کووید باعث شد مردم به خانه های خود بازگردند و از محیط امن خانه های خود سفارش های خود را ثبت کنند.

البته بودند و هستند کسانی که به تکنولوژی اعتقاد و اطمینان ندارند و ترجیح می‌دهند که به صورت حضوری به مغازه ها رفته و خریدهای خود را انجام دهند.

البته این رشد انفجاری در خرید آنلاین بدون چالش نبوده است.

سیستمی که زمانی یک سیستم متعادل و آرام بود، به سرعت مجموعه ای از اثرات موجی را در سراسر زنجیره تامین احساس کرد زیرا مصرف کنندگان ترجیحات خرید را تقریباً یک شبه تغییر دادند.

برای مثال، تامین‌کنندگان شرکت‌های خدمات غذایی با لغو ناگهانی سفارش‌ها مواجه شدند و بسیاری از آن ها را با موجودی اضافی مواجه کردند که به دلیل محدودیت‌های اندازه سرو یا بسته‌بندی، هدایت آن ها به مصرف‌کنندگان دشوار بود.


سفارش آنلاین order online



تاثیر سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما

سفارش آنلاین در حال رشد است و اگر مصرف کنندگان گرسنه نتوانند از رستوران شما سفارش دهند، از کسب و کار دیگری سفارش می دهند.

اگر می خواهید بدانید که داشتن یک سیستم سفارش آنلاین یکپارچه چقدر می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد کافی است که به داخل گوشی موبایل خود مراجعه نمایید.

خود شما هم بارها و بارها از پلتفرم های مختلف برای خود و یا خانواده خود غذا سفارش داده اید.

یک رستوران در ونکوور کانادا می‌تواند تاثیر بکارگیری سیستم های سفارش اینترنتی غذا را بر کسب و کار خود را توضیح دهد.

کن پلاورد می‌گوید که آن ها نتیجه بخش بودن راه اندازی سیستم سفارش آنلاین را به سرعت دیده اند.

با توجه به اینکه 70 درصد از مصرف کنندگان علاقه مند به سفارش مستقیم از یک رستوران هستند، کن از طریق یک راه حل یکپارچه، کمیسیون تحویل را در جیب خود نگه می دارد.

به زبانی دیگر، با راه اندازی سیستم سفارش آنلاین خود بر روی وب سایت رستوران، آن ها توانستند که کمیسیونی که به پلتفرم ها پرداخت می‌کردند را از سیستم خود حذف کنند.


جمع بندی

دید بیشتر و استفاده از تکنولوژی ها در تمامی زنجیره تامین مواد غذایی نه تنها خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می کند، بلکه به شرکت ها این امکان را می دهد که سریع تر اطلاعات را بدست بیاورند و بر براساس آن ها عمل کنند، تصمیمات تجاری هوشمندانه تری بگیرند و ریسک ها را مدیریت کنند.

استفاده از این سیستم ها به شما و کسب و کار شما کمک می‌کند که سیستم خود را کاراتر و بهتر مدیریت کنید.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

1401/02/05 در ساعت 11:43:09

امروزه که بسیاری از خرید های افراد بصورت آنلاین انجام می شود و افراد از فضای اینترنت برای خریدهای خود استفاده می کنند، عده ای از افراد سودجو با اجرای ترفندهایی سعی در فریب مردم هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آن ها و درنتیجه خالی کردن حساب افراد را دارند.

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

7 مزیت سفارش آنلاین

1401/01/20 در ساعت 12:39:25

مطمنا نسل های قبل هیچ وقت فکر نمی کردن بشر به جایی برسد که با فشار دادن چند دکمه و نرفتن به مراکز خرید بتواند وسایل مورد نیاز خود را خرید کند و آن ها را در محلی که مدنظرش است، تحویل بگیرد.

7 مزیت سفارش آنلاین

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها

1400/12/21 در ساعت 11:45:34

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضای اینترنت و البته فروش اینترنتی، تغییرات عظیمی در خرید و فروش ایجاد شده است و افراد فقط به فضای فروشگاه فیزیکی خود محدود نیستند.

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها
نظر جدید
0%

سبد خرید