سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

اهمیت سیستم‌های سفارش آنلاین در دوران همه گیری کرونا

1400/06/01 در ساعت 16:27:00

تقاضا برای تحویل غذا به سرعت در حال پیشرفت است  به ویژه در زمان همه گیری COVID-19 این پیشرفت ها بیشتر به جشم آمدند. در این مقاله به تاثیر سفارش آنلاین در زمان ویروس کرونا می پردازیم.

اهمیت سیستم‌های سفارش آنلاین در دوران همه گیری کرونا

اهمیت سیستم‌های سفارش آنلاین در دوران همه گیری کرونا

تقاضا برای تحویل غذا به سرعت در حال پیشرفت است  به ویژه در زمان همه گیری COVID-19 این پیشرفت ها بیشتر به جشم آمدند. دیگر زمان سفارش از طریق تلفن و ارسال منوهای فیزیکی به درب خانه ها تمام شده است. مردم ترجیح میدهند سفارش خود را از محل کار و یا منزل خود ثبت کنند زیرا هم راحت تر است و هم ایمن هستند.

هنگامی که از مباحث زیر صحبت می کنیم باید شما به عنوان یک صاحب رستوران و یا فست فود باید به این نکته توجه کنید که سیستم های سفارش گیری آنلاین جزیی جدایی ناپذیر از کار و کسب شماست.

برای حفظ پایگاه مشتری موجود

برای بهبود جریان درآمد خود

برای مشغول نگه داشتن افراد و پرسنل خود

برای کنترل هزینه شما در هر سفارش

و در نهایت برای زنده نگه داشتن برند رستوران خود.



این همه گیری جهانی همانطور که پیشتر اشاره شد باعث بسته شدن اجباری بسیاری از کسب و کارها شد دلیل آن هم کمتر شدن حضور فیزیکی مردم در معازه ها و خیابان ها بود اما در روی دیگر سکه کسانی که بر بستر آنلاین هم فعالیت داشتند توانستند با پیشبرد یک استراتژی درست در فضای دیجیتال برند خود را حفظ کنند.

ایجاد یک حضور آنلاین شبیه به یادآوری مداوم نام شما برای آن ها است. با این حال یک مشتری که فقط می داند شما در فضای آنلاین نیز وجود دارید کافی نیست. بیایید واقع بین باشیم، شما برای پیشبرد کسب و کار خود به پول به آن مشتری نیاز دارید. اگر وب سایت رستوران شما دارای سیستم سفارش آنلاین باشد و آن سیستم مشتری پسند باشد و سفارش دادن از آن سخت نباشد ، شانس بهبود درآمد و افزایش حاشیه سود شما در برابر ارائه تنها یک گزینه تماس تلفنی افزایش یافته است.

نادیده گرفتن تکنولوژی و نحوه سازگاری مردم با سفارش آنلاین یک اشتباه خواهد بود. روش تجارت قدیمی هنوز وجود دارد ، اما مهم است که خود را برای روند تحولات آماده کنید.


محسنات استفاده از سیستم ثبت سفارش آنلاین در دوران همه گیری چیست؟


کرونا و غذا


  1. شما با سفارش خود چند کلیک فاصله دارید.

از آنجا که همه مردم از تلفن هوشمند، تبلت و کامپیوتر استفاده می کنند می توانند با چند کلیک هم منو فست فود یا رستوران شما را ببینند و هم غذا را به صورت آنلاین سفارش دهند. این باعث راحتی آن ها، تاثیر در بهتر شدن تجربه استفاده آن ها از برند شما و در نهایت سفارشات بیشتر می شود!

مطالعات انجام شده توسط دفتر Interactive Advertising Bureau and Viggle  نشان داد که 69 درصد از مشتریان از دستگاه های تلفن همراه برای سفارش آنلاین غذا استفاده می کنند. پس باید در هنگام طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن خود به این مورد توجه بسیاری کنید. باید مطمئن شوید که وب سایت شما مناسب و سازگار با تلفن های همراه است.

  1. راحت، ایمن و سریع است.

در قدیم شما برای سفارش غذا باید جستجو می کردید تا بتوانید منوی رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس تماس می گرفتید و اگر خط رستوران اشغال نبود تازه می‌توانستید سفارش خود را ثبت کنید اما حالا فاصله شما تا ثبت یک سفارش به مدت زمان تشخیص اثر انگشت شما توسط موبایلتان بستگی دارد. زیر 1 ثانیه.

بر اساس نظر سنجی های اخیر انجام شده توسط گروه های مختلف عمده ترین مخاطبان هدف شما جوانان 20 تا نهایت 40 سال هستند.

  1. از نظر بصری زیبا تر است.

استادیار بازاریابی در دانشگاه کارلسون ، آلیسون جینگ خو ، میگوید:

"گرسنگی ما را در جستجوی غذا ، به دست آوردن و خوردن آن وادار می کند. افکار اکتسابی می توانند ما را در موقعیتی قرار دهند که محصولاتی که غذا نیستند نیز دریافت کنیم حتی اگر نتوانند گرسنگی ما را برطرف کنند. "

مطالعه دیگری که توسط نوربرت شوارتز ( USC’s Marshall School of Business ) و رابرت وایلر تألیف شده است ، نشان می دهد که خریداران گرسنه  63 درصد از پولی که در مراکز خرید صرف میشوند را به نسبت افراد سیر هزینه میکنند.

نکته نهایی این است که: مصرف کنندگان گرسنه در حال خرید غذای آنلاین بیشتر هستند! این را می توان به سفارشات بزرگتر و بالاتر و جریان درآمد گسترده تری تبدیل کرد!

آنچه به گرسنگی کمک می کند ... تصاویر غذا است. چه بخواهید و چه نه تصاویر غذا، می فروشند. تشویق مشتریان به آنلاین شدن و مشاهده کل منو با تصاویر غذا در هنگام گرسنگی آنها را به خرید تشویق می کند. هرچه عکس جذاب تر باشد، احساس گرسنگی بیشتر است.

توسعه منوی رستوران یکی از اجزای مهم در حضور آنلاین است. این موارد شامل:

بهبود توصیف غذا

عکاسی با کیفیت بالا از غذاها می باشند.

  1. همیشه باز است.

یک رستوران و یا فست فود در طول شب بسته است. اما سیستم آنلاین همیشه باز است. استفاده از سیستم سفارش آنلاین غذا به مشتریان انعطاف پذیری می دهد تا در هر زمان و هر زمان سفارش دهند. حتی میتوانند سفارش فردای خود را از شب قبل رزرو کنند. با این کار مشتریان میتوانند برای خود برنامه ریزی داشته باشند.

  1. به روز رسانی منوها آسان است.

فرض کنید می خواهید منو رستوران خود را تغییر دهید. برای اینکار باید مقدار زیادی هزینه برای چاپ طرح جدید با قیمت های جدید بدهید اما در منوهای آنلاین اینطور نیست. شما خیلی راحت میتوانید موارد داخل منو خود را عوض کنید. اینکار به فروش بیشتر شما هم کمک خواهد کرد زیرا با بروز رسانی همیشگی منوی خود مشتریان غذاهای جدید شما را امتحان می کنند و درواقع خونی تازه به رگ های رستوران شما تزریق میشود.

  1. در سفارشات آنلاین اشتباه وجود ندارد.

یکی از بزرگ ترین مسائل مربوط به سفارش از طریق تماس های تلفنی این است که بسیار امکان اشتباه و یا خطای شنیداری در هنگام مکالمه وجود دارد. ممکن است سر و صدا بسیار زیاد باشد، ممکن است یک اتصالی به وجود آمده باشد و یا اصلا کسی نباشد که جواب تلفن را بدهد. اما در سیستم های ثبت سفارش آنلاین به این گونه نیست. اشتباه در آن ها وجود ندارد و سفارشات به صورت دقیق ثبت می شوند. دیگر نه سرو صدایی است و نه خطاهای شنیداری.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟
نظر جدید
0%

سبد خرید