سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

سفارش آنلاین غذا

1400/04/29 در ساعت 17:03:00

پیاده سازی سیستم سفارش آنلاین یکی از بهترین راه ها برای تبدیل وب سایت به کانال جذب مشتری است. با راه اندازی سیستم ثبت سفارش آنلاین خود می توانید دریافت سفارشات اینترنتی را شروع کنید.

سفارش آنلاین غذا

سفارش آنلاین غذا

"این مقاله کمی متفاوت تر از بقیه مقالات وب سایت است. اما برای کمک هرچند کوچک برای کسب و کارها و یا کسانی که به هر نوعی نیاز به این اطلاعات دارند ما برآن شدیم که مقاله ای در این زمینه بنویسیم."

پیاده سازی سیستم سفارش آنلاین یکی از بهترین راه ها برای تبدیل وب سایت به کانال جذب مشتری است. با راه اندازی سیستم ثبت سفارش آنلاین خود می توانید دریافت سفارشات اینترنتی را شروع کنید و دقیقاً به همین ترتیب ، شما یک کانال جدید برای ارائه خدمات به مشتریان جدید و تکراری باز کرده اید! برای گرفتن سفارشات آنلاین می توان از یک سیستم سفارش آنلاین استفاده کرد و هم چنین می تواند سفارشات حضوری را انجام دهد تا روند سفارش دهی کارآمدتر باشد.


سیستم سفارش آنلاین چیست؟

سیستم سفارش آنلاین سیستمی است که برای اجازه دادن به سفارشات رستوران ها و کافه ها و پذیرش پرداخت ها از راه دور - چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری - راه اندازی شده است. با استفاده از این سیستم ، مشتریان به سادگی به یک منوی آنلاین دسترسی پیدا می کنند. این کار می تواند با اسکن یک کد QR یا ورود به اپلیکیشن و یا ورود به صفحه وب سایت انجام شود.


وقتی مشتری شما انتخاب خود را انجام داد ، سفارش خود را ارسال می کند و همه را یکجا پرداخت می کند. پس از دریافت سفارش در انتهای رستوران ، تنها چیزی که می ماند این است که سفارش به میز مشتری برود یا برای تحویل آماده بسته بندی شود. همانطور که می توانید تصور کنید ، این کل روند سفارش آنلاین را تسریع می کند. همه چیز به جای رفت و برگشت ثابت با کارمندان ، از طریق تلفن هوشمند و یا کامپیوترها اتفاق می افتد. به راحتی و به سرعت هم می توانید اطلاعات را در سیستم های خود ذخیره کنید و هم وقت کمتری را صرف کنید.

سیستم های سفارش آنلاین چگونه کار می کنند؟

سیستم های سفارش آنلاین به طور مشابه با سفارشات آنلاین بیرون بر کار می کنند. مشتری شما بصورت آنلاین سفارش می دهد ، پرداخت خود را کامل می کند و سپس می تواند غذای خود را تحویل بگیرد یا تصمیم دارد آن را در شعبه شما تحویل بگیرد و یا حتی در شعبه میل کند. روند سفارش ساده است.

مشتری شما از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه خود منوی آنلاین شما را میبیند  و غذایش را انتخاب می کند. آن ها می توانند این کار را جلوی فروشگاه شما، در شرکت، در مترو و یا در خانه نیز انجام دهند.

آن ها آنچه را که می خواهند سفارش دهند انتخاب می کنند و مواردی که در هنگام تحویل می خواهند رعایت شود را ذکر می کنند. آن ها با پر کردن مشخصات کارت خود مستقیماً از طریق سیستم پرداخت می کنند. پرداخت بصورت ایمن پردازش می شود و جزئیات پرداخت در هیچ دستگاهی ذخیره نمی شود

سفارش مشتری شما به خانه او تحویل داده می شود، یا می تواند در زمان مشخصی آن را تحویل بگیرد و یا آن را در خود شعبه میل کند.


سفارش اینترنتی


مزایای سفارش آنلاین چیست؟


  1. سفارشات آنلاین، ایمن تر و سالم تر

با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها دچال اختلال شده اند و در این میان کسانی برتری خود را حفظ کرده و یا حتی رشد کرده اند که توانسته بودند زیرساخت های سفارش آنلاین خود را ایجاد کنند. در این میان خرید به صورت حضوری تبدیل به امری خطرناک برای مردم شده است. رستوران داران باید فاصله اجتماعی را در داخل شعبه حفظ کنند ، از روش های سفارش / پرداخت بدون تماس استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که سطوح به طور منظم تمیز می شوند. روی آوردن به سیستم سفارش آنلاین برای مشاغل به این معنی است که مشتریان شما می توانند از خارج از مغازه خرید خود را انجام داده و پول خود را پرداخت کنند.

  1. در سفارشات آنلاین، کمتر جایی برای خطا وجود دارد

یکی از مزایای سفارش آنلاین غذا برای مشتریان این است که اطمینان می دهد قیمت ها دقیق هستند و وقتی زمان تسویه حساب است ، جای خطای کمتری وجود دارد.

این مزایای خوبی برای تجارت شما دارد. شانس کمتری برای شارژ اشتباه وجود دارد ، زمان کمتری برای مرتب سازی اشتباهات و نوشابه های کمتری که برای جلب رضایت مشتری به دلیل خطای پبش آمده ارائه می شود کمتر است!

  1. مشتری بیشتر

با پیشرفت های جدید در زمینه های ارتباطات و شبکه های اجتماعی ، سفارشات و پرداخت های آنلاین بیشتر مورد قبول هستند از طرفی برای مردم زمان تبدیل به یک عنصر گران بها شده است که نمی‌توان آن را با چیز دیگری عوض کرد. اگر منو و سیستم پرداخت شما بدون دردسر باشد ، مشتریان  شما را به دوستان خود توصیه می کنند و میزان رضایت خود از شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

در این مقاله صرفا به موارد کمی از فواید ورود به فضای آنلاین برای فست فود ها و رستوران ها پرداختیم. امید است که بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون کسب و کارها در ایران عزیزمان باشیم.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

1401/02/05 در ساعت 11:43:09

امروزه که بسیاری از خرید های افراد بصورت آنلاین انجام می شود و افراد از فضای اینترنت برای خریدهای خود استفاده می کنند، عده ای از افراد سودجو با اجرای ترفندهایی سعی در فریب مردم هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آن ها و درنتیجه خالی کردن حساب افراد را دارند.

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

7 مزیت سفارش آنلاین

1401/01/20 در ساعت 12:39:25

مطمنا نسل های قبل هیچ وقت فکر نمی کردن بشر به جایی برسد که با فشار دادن چند دکمه و نرفتن به مراکز خرید بتواند وسایل مورد نیاز خود را خرید کند و آن ها را در محلی که مدنظرش است، تحویل بگیرد.

7 مزیت سفارش آنلاین

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها

1400/12/21 در ساعت 11:45:34

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضای اینترنت و البته فروش اینترنتی، تغییرات عظیمی در خرید و فروش ایجاد شده است و افراد فقط به فضای فروشگاه فیزیکی خود محدود نیستند.

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها
نظر جدید
0%

سبد خرید