سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

بهترین فست فودهای زنجیره ای در دنیا

1400/02/01 در ساعت 14:13:00

با افزایش سرعت زندگی در جوامع امروزی، فست‌فود ها به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. ازاین‌رو، رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود نیز هر روزه با استقبال بیشتری در سراسر جهان روبه‌رو می‌شوند.

بهترین فست فودهای زنجیره ای در دنیا

بهترین فست فودهای زنجیره ای در دنیا

با افزایش سرعت زندگی در جوامع امروزی، فست‌فود ها به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. ازاین‌رو، رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود نیز هر روزه با استقبال بیشتری در سراسر جهان روبه‌رو می‌شوند.

مشتریان از خوردن غذاهای فست‌فودی به دلایل مختلف لذت می‌برند؛ اول اینکه، آن‌ها عاشق غذایی قابل پیش‌بینی همراه با قیمتی ارزان در مراکز زنجیره‌ای هستند. دوم، مشتریان می‌دانند که هرکجا بروند، طعم این غذاها یکسان است.

به مجموعه ای از رستوران ها که تحت یک نام مشترک در نقاط مختلفی از جهان واقع شده اند، رستوران های زنجیره ای گفته می شود. عموما این رستوران ها یا بر اساس یک قرارداد حقوقی مشترک اداره می شوند و یا همه ی شعب، تحت مالکیت یک شخص قرار دارد. در واقع صاحبان برند به اعطای نمایندگی می پردازند و شعب خود را گسترش می دهند.

شکل و ظاهر رستوران های زنجیره ای کاملا شبیه به هم است و از یک قالب مشترک برای طراحی فضای آنها استفاده می شود. خدمات مشتری مداری در رستوران های زنجیره ای کاملا شبیه به هم است. نزدیک به جاذبه های گردشگری، اطراف بزرگراه ها و یا مراکز فروشگاهی بزرگ بهترین مکان ها برای پیدا کردن رستوران های زنجیره ای معتبر است. پس از سفر به مناطق پرجاذبه گردشگری جهان، حتما سری هم به رستوران های زنجیره ای معتبر دنیا بزنید تا ببینید این نوع رستوران ها با چه نوع کیفیت و خدماتی از مشتریانشان پذیرایی می کنند.



مصرف کنندگان به دلایل مختلفی از فست فودها لذت میبرند. از طعم و مزه گرفته تا سریع بودن و راحت بودن. ما در این مقاله برای شما بهترین فست فود های جهان را آورده ایم.

  1. مک دونالد

مک دونالد


اگر با شنیدن نام مک دونالد ناخودآگاه فکر می کنید که این نام در بالاترین رتبه در فست فودهای زنجیره ای قرار دارد، بیراه نگفته اید.

این غول صنعت فست فود کار خود را در سال 1940 در کالیفرنیا آغاز کرد. لیست منوی مک دونالد از انواع برگر و چیز برگر شروع شده و تا انواع نوشیدنی ها ادامه پیدا می کند که حتی در بعضی از نقاط جهان، مک دونالد بر فرهنگ آن محل هم تاثیر گذاشته است.

مک دونالد با در اختیار داشتن 31،800 شعبه در سراسر دنیا، روزانه به طور متوسط به 64 میلیون مشتری سرویس می دهد.


  1. ساب وی


ساب وی


این فست فود کار خود را در سال 1965 آغاز کرد و به دلیل داشتن مواد غذایی سالم و استفاده از مواد اولیه مرغوب و قرار دادن غذاهای سالم در منوی خود به سرعت تبدیل به یک جایگزین به جای فست فودها شد. در واقع ساب وی جایگاه خود را در میان همبرگر فروشی ها پیدا کرد.

حتی برخی میگویند که ساب وی از مک دونالد پیشی گرفته و تعداد شعب بیشتری نسبت به مک دونالد دارد.

بر طبق گزارش برخی خبر گزاری ها تعداد شعب ساب وی به 44،834 میرسد.

  1. کی اف سی


کی اف سی


این رستوران کار خود را در سال 1930 آغاز کرد، اما نقطه اوج این رستوران ورود سرهنگ سندرز در سال 1952 و ارائه یک فرمول جدید برای درست کردن سوخاری ها بود که باعث محبوبیت بسیار اسن رستوران گردید.

مدیران کی اف سی میگویند مشتریان به دلیل طعم منحصر به فرد آن ها و استفاده آنها از فرمول ادویه مخصوص و ارائه سوخاری های تند با فرمول آن ها که دستورالعمل 11 گیاه در آن است، همیشه به این رستوران باز میگردند.

کی اف سی اولین فست فودی بود که در سال 1987 به بازار چین ورود کرد و پس از آن مک دونالد در سال 1990 توانست به چین ورود کند.

بیشتر از یک سوم فروش کی اف سی از کسور چین است.

تعداد شعب این فست فود در سال 2020 به 24،104 شعبه رسیده است.

  1. برگر کینگ


برگر کینگ


این فست فود کار خودش رو از سال 1954 در فلوریدا آغاز کرد.

این شرکت رقیب اصلی مک دونالد است و 14،000 شعبه در 95 کشور افتتاح کرده است. اصلی ترین محصول این فست فود که باعث محبوبیت بیش از بیش آن در میان مشتریان خود شد، برگر ووپر ( Whooper ) است. به نوعی این برگر تبدیل به امضای این سری رستوران و نماد آن شده است.

  1. پیتزا هات


پیتزا هات


سالانه پنج میلیارد پیتزا در جهان فروخته می شود، و بازیگر اصلی این بازار، کسی نیست جز پیتزا هات.

این مجموعه رستوران در سال 1958 در ویچیتا، کانزاس و توسط دن و فرانک کارنی آغاز به کار کرد. پیتزا هات با نزدیک به 6،000 شعبه در ایالات متحده و 18،703 رستوران در سرتاسر جهان به بزرگترین بازیکن این بازار تبدیل شده است. یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه رستوران منوی متنوع آنها از انواع پیتزاهاست.

  1. پیتزا دومینو


پیتزا دومینو


دومین بازیگر اصلی بازار پیتزا کسی نیست جز پیتزا دومینو.

مجموعه رستورانی که بسیار بر روی تحویل سفارش پیتزا در کمترین زمان ممکن تمرکز کرده است. جالب است که آن ها این تضمین زمان تحویل را در تمامی 17،000 شعبه خود در سراسر دنیا اجرا می کنند.

مدیران دومینو میگویند که آنها سعی کرده اند لذت پیتزا را در سرتاسر جهان برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. این مجموعه رستوران در سال 1960 آغاز به کار کرد.

و در آخر،

فست فودها در بین مردم به دلیل در دسترس بودن، طعمی جدید داشتن و مقرون به صرفه بودن از همان ابتدا مورد توجه مردم قرار گرفته است.

صنایع فست فود نیز راه خود را به سمت مواد غذایی با کیفیت و سالم هموار کرده اند. ما در گروه عطاویچ با داشتن بیشترین تعداد شعب در ایران و خارج از ایران، با افتخار عرض می کنیم که شما بهترین کیفیت و بهترین طعم را میتوانید در مجموعه رستوران های ما تجربه کنید.

شعب عطاویچ از ساعت 12:30 ظهر تا 24 شب و حتی گاهی بیشتر از این ساعت آماده سرویس دهی به صورت آنلاین به هم وطنان عزیز می باشد. تمام سعی ما در مجموعه رستوران های عطاویچ ارائه بهترین غذا ها با باکیفیت ترین مواد اولیه به مشتریان خود می باشد. شما برای ثبت سفارش آنلاین می توانید به سایت atawich.com مراجعه نمایید.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید