سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

کد تخفیف سفارش غذا

1400/01/17 در ساعت 15:01:00

در معاملات ما تخفیف گرفتن به یک عادت بین افراد تبدیل شده است و همه ترجیه می دهند خرید خود را با تخفیف انجام دهند.در این مقاله راجب تخفیف باهم صحبت خواهیم کرد و روش دریافت کد تخفیف عطاویچ را مرور می کنیم.

کد تخفیف سفارش غذا

کد تخفیف سفارش غذا


یک خط مورب با دو دایره در بالا و پایینش. این علامت (%)، که در ریاضیات به عنوان درصد شناخته می‌شود که گاها روی شیشه ویترین بسیاری از مغازه‌ها چسبیده شده است. نشان این‌ است که قرار است درصدی از قیمت کالاها به علت آخر فصل بودن، مناسبتی یا هر دلیل دیگری تخفیف بخورد. از آن طرف، مشتریان هم دنبال این هستند که کجا تخفیف خوبی دارد و کدام برند محصولات خود را به حراج گذاشته است. نشان این امر را باید در کثرت رو به رشد سایت‌ها و حتی مجلاتی دید که فقط اخبار تخفیف برندها و مغازه‌های مختلف را پوشش می‌دهند.

درباره تاریخچه تخفیف نمی‌توان نظر صریحی داد. مثلا در گذشته ایران مواردی مانند حراجی یا سیستم چانه‌زنی وجود داشته که در نهایت نتیجه‌ای مثل تخفیف داشته یعنی باعث کاهش قیمت کالا یا خدمات می‌شده است، اما در واقع تخفیف را باید محصول یک سیستم اقتصاد رقابتی دانست.

همان‌طور که در ایالات متحده، تخفیف دادن از فروشگاه‌هایی زنجیره‌ای مثل وال مارت و... شروع شد که هم محل رقابت عرضه‌کنندگان کالاهای مختلف بود و هم محل رقابت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با یکدیگر و از این رو بود که کاهش قیمت به عنوان یکی از ابزارهای جلب مشتری در دستور کار قرار گرفت.



ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تصمیم گرفتیم با ارائه تخفیفاتی به مشتریان خود لذت خوردن یک غذای خوشمزه، از یک فست فود معتبر را افزایش دهیم و همراهان عطاویچی بخشی از مبلغ غذای خود را مهمان ما باشند.

در ادامه روش دریافت کد تخفیف از سایت عطاویچ را ارائه می دهیم.

ابتدا وارد آدرس https://atawich.com/daily می شوید. در  این صفحه یک فرم مشاهده می کنید که از شما می خواهد اطلاعاتی مانند نام و شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید در انتها با زدن دکمه "دریافت کد تخفیف"  درخواست شما ثبت می شود.


کد تخفیف سفارش غذا




پس از چند ثانیه به شماره موبایلی که ثبت کرده اید پیامکی که حاوی کد تخفیف شماست برای شما ارسال می شود.


کد تخفیف سفارش غذا


پس از آن در حین سفارش، کد تخفیف دریافت شده را در بخش کد تخفیف وارد کنید تا میزان تخفیف از مبلغ سفارش شما  کسر شود.


کد تخفیف سفارش غذا


حال می توانید منتظر دریافت غذای خود از نزدیک ترین شعبه رستوران عطاویچ باشید و آن را نوش جان کنید.


شرکت ها و فروشگاه ها روش های مختلفی برای ارائه تخفیف به مشتریان خود درنظر می گیرند در این بخش بخشی از آن را بیان می کنیم.

تخفیف ها بصورت های مختلف برای مشتریان درنظر گرفته می شود. بطور مثال عده ای بصورت درصدی تخفیف های خود را ارائه می کنند. عده ای مبلغی را برای ارائه تخفیف به مشتریان خود درنظر می گیرند. برخی مشاغل ارسال را بصورت رایگان انجام می دهند و عده ای نیز محصولی مکمل محصول خود را ارائه می دهند. بطور مثال برای یک رستوران، نوشیدنی و  یا سالاد بصورت رایگان برای مشتری سرو می شود.

روش های مختلفی برای ارائه تخفیف به مشتریان وجود دارد که در این بخش برخی از آن ها را ذکر می کنیم.

همانطور که پیش تر گفته شد تخفیف ها ممکن است بصورت مناسبتی ارائه شوند و یا روزانه و ماهانه باشند. عده ای با عضویت افراد در سایت آن ها، تخفیفاتی ارائه می دهند. گاهی درصورت معرفی شخص دیگر به مجموعه، شما شامل دریافت تخفیف می شوید. گاهی به افراد برای انجام اولین خرید، تخفیف داده می شود. گاهی به شما اعلام می شود که با لایک کردن و یا به اشتراک گذاشتن پست منتشر شده در شبکه های اجتماعی، مشمول دریافت تخفیف می شوید. گاهی به افراد با توجه به مبلغ و یا تعداد خرید آن ها تخفیف می دهند. گاهی بدلیل وفاداری یک مشتری، مجموعه تصمیم می گیرد به وی تخفیفات خاصی ارائه دهد.

در گذشته که همه خریدها بصورت سنتی و حضوری انجام می شده و افراد در هنگام معامله روبه روی هم قرار می گرفتند اصول تخفیف گرفتن به گونه ای دیگر بود. دریافت تخفیف که در اصطلاح آمیانه به چانه زدن معروف است درواقع یعنی اصرار هر یک از دو طرف معامله در مراعات سود خویش . سماجت فروشنده در پایین نیاوردن قیمت جنس و تقاضای مکرر خریدار در کاستن بهای آن و گفتگوی فروشنده و مشتری بر سر بهای جنس مورد معامله.

در این نوع معامله که هم چنان نیز مرسوم است چند روش را درنظر بگیرید.

اول اینکه فروشنده و تحمل وی را ارزیابی کنید. چرا که دانستن آستانه تحمل وی بسیار مهم است.

پیشنهاد قیمتی خود را مطرح کنید. بسیاری از افراد در چانه زنی بر سر قیمت، از استراتژی عدم پیشنهاد قیمت بهره می برند و منتظر می مانند طرف مقابل قیمتی را پیشنهاد کند و سپس چانه زنی را آغاز می کنند، اما تحقیقات علمی نشان می دهد فردی که ابتدا پیشنهادی را مطرح می کند احتمالا موفقیت بیشتری به دست خواهد آورد.

وقتی سر فروشنده شلوغ است و مشغول انجام چند کارهمزمان است چانه زدن بی معنی است.

می توانید از فروشنده در مورد قیمت کالا در حراج سوال کنید و از او بخواهید کالا را به قیمت حراج به شما بدهد.

چانه زنی شما نباید به یک جدال و یا دعوا تبدیل شود. این یک رابطه و گفت و گو میان دو نفر با منافع مشترک است و نیازی به بالا بردن صدا و لحن خشمگینانه نیست.




نظر جدید
0%

سبد خرید