سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فست فود در تهران

1399/12/26 در ساعت 14:23:00

یکی از تفریحات لذت بخش مخصوصا برای افرادی که به غذا خوردن علاقه زیادی دارند حضور در فست فود ها و خوردن غذاهای متنوع است. در این مقاله فست فود های عطاویچ تهران را معرفی می کنیم.

فست فود در تهران

فست فود در تهران

تهران پانزدهمین شهر پرجمعیت جهان با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربّع است که به همراه توابع خود جمعیتی بالغ بر ۱۴ میلیون نفر دارد. این شهر به لحاظ بزرگی بیست و هشتمین شهر دنیا است که تراکم جمعیت آن بین ده هزار و هفتصد تا بیش از یازده هزار نفر در هر کیلومتر مربع است.

تهران به ۲۲ منطقه و ۱۱۲ ناحیه (شامل ری و تجریش) تقسیم شده و نماد آن برج آزادی و برج میلاد است. این شهر در فهرست گران ترین شهر‌های دنیا محسوب می‌شود.

این شهر در دوره حکومت آقامحمدخان قاجار، به پایتختی برگزیده شد؛ شهری که در پهن‌های بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده و ۱۱۹۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. تهران از سمت جنوب به کوه‌های ری و بیبی شهربانو و دشت‌های هموار شهریار و ورامین و از شمال به واسطه کوهستان محصور شده است.

نه تنها در این شهر بلکه در همه شهرها، شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هیچگاه تکراری نمی‌شود. پیدا کردن فست فود های جذاب و تجربه طعم‌های جدید و به یادماندنی، آنقدر هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را یک تفریح حسابی شمرد. در میان تمام غذاهای خوشمزه و عطر و طعم‌های فوق‌العاده، فست فود ها جایگاه خاص و ویژه‌ای، خصوصا در میان جوان‌ترها دارد. فست فودهای خوب و جذاب تهران کم نیستند. هر کدام با شکل و شمایل خاص و طعم و مزه ویژه، میزبان هر روزه فست فود دوستان‌اند که نهایت هنر خودشان را در خلق مزه‌های تازه به نمایش بگذارند.

فست فود ها تنوعی جذاب از عطر، رنگ، مزه و ترکیبات عجیب هستند که می‌توانند روزمره و طعم‌های تکراری غذاها را از بین ببرند. اگر اهل غذاهای خوشمزه فست فودی هستید‌ و همین الان در بینی‌تان بوی پپرونی و کراکف پنیری پیچیده، واجب است بهترین فست فودها در تهران را بشناسید.

از اولین و قدیمی ترین فست فودهای ایران می توان به پیتزا داود در کوچه لولاگر اشاره کرد. این پیتزافروشی جزو اولین فست فودها در تهران است. در حال حاضر با اینکه مال اصلی آن در قید حیات نیست اما هم چنان این پیتزافروشی پابرجاست و طرفداران زیادی دارد.


پیتزا داود


بدون شک خوردن غذا یکی از مهم ترین فعالیت های روزانه ما به حساب می آید. مخصوصا از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و خانه نشینی در کل جهان اتفاق افتاد، مردم بیشتر از همیشه به سفارش فست فود و تهیه این خوراکی خوشمزه به صورت غیر حضوری علاقه نشان دادند. سفارش فست فود و خرید اینترنتی خوراکی انتخاب های متعدد و زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بسته به شرایط خود یکی از مراکز را انتخاب کنید. ولی، شما همیشه باید به دنبال استفاده از بهترین مرکز فست فود باشید. شهر های بزرگی همچون تهران تعداد مراکز فروش فست فود زیادی را در خود جای داده اند. خرید از بهترین به شما کمک می کند تا سلامتی خود را ارتقا دهید. 


اخذ نمایندگی فست فود


حال در میان این تعداد زیاد فست فود به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزهایی باعث بهتر بودن و برتری یک فست فود می شود؟

غذا هم‌چون سوخت بدن عمل می کند. بیایید تا بدن انسان را همچون یک ماشین در نظر بگیریم. آیا شما دوست دارید در ماشین خود سوخت بی کیفیت و ارزان قیمت بریزید؟ شاید این ماشین در ابتدا آسیب نبیند و همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهد. اما پس از مدتی مطمئنا تحت تاثیر سوخت بی کیفیت قرار گرفته و آسیب های جدی به آن وارد می شود. به همین علت هم سفارش فست فود از بهترین مراکز عرضه کننده در ایران یا دیگر شهر ها اهمیت زیادی دارد.

خیلی از افراد قیمت فست فود را فدای کیفیت آن می کنند. آن ها معتقد هستند که رستوران های معتبر تفاوت چندانی با مراکز عرضه کننده ای که از مواد غذایی کم کیفیت استفاده می کنند، ندارند. این تفکر به طور کامل اشتباه است. چرا که مواد غذایی با کیفیت اهمیت زیادی داشته و می تواند به صورت مستقیم سلامت کلی و جامع بدنی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. استفاده از خوراکی ها و فست فود های کم کیفیت، می تواند نتایج متنوعی را برای بدن شما به همراه داشته باشد.

سلامتی انسان هدیه بزرگی است که نگهداری آن کار راحتی است. شما فقط باید مواد خوراکی خوب و با کیفیت را به بدنتان وارد کنید. در غیر این صورت در طی مدت زمان کوتاهی با بیماری های خاصی رو به رو خواهید شد. این بیماری ها گاهی اوقات می توانند جان شما را به خطر بیندازند. توجه داشته باشید که بهترین مرکز عرضه فست فود در ایران همیشه از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و خوراکی های با کیفیتی را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. در نتیجه، هنگامی که شما از بهترین فست فود تهران خرید کنید، دیگر نباید نگران مشکلاتی باشید که در آینده برای شما به وجود می آید.


فست فود خوشمزه


هر قدر فردی باشید که اهل غذاهای سنتی باشد، باز هم روزهایی هست که نمی‌توانید بر وسوسه بوی پیتزا یا گاز زدن همبرگر خوشمزه غلبه کنید.

اکثر تهرانی ها، به دلیل مشغله و گرفتاری هایی که دارند، تمایلشان به خوردن غذاهای فست فودی و سریع بیشتر شده است. یک پیتزای خوشمزه و گرم که در عرض چند دقیقه آماده می شود. فاصله ها در تهران، یکی از دلایلی است که بعد از کیفیت، در نظر گرفته می شود و اگر به دنبال فست فود در تهران هستید، حتماً به دنبال نزدیک ترین فست فود خواهید بود. 


سفارش اینترنتی غذا

اولین سفارش اینترنتی غذا به سال 1994 با یک پیتزا پپرونی بزرگ و پنیر اضافه در آمریکا شروع شد. پیتزا هات آمریکا در آن سال‌ها خود را به عنوان اولین مرکزی که سفارش غیرحضوری را ارائه کرده، خیلی به خود افتخار می‌کرد.  اما، این مجموعه نتوانست آنگونه که باید در این حوزه موفق عمل کند و دیری نپایید که از رقابت کناره‌گیری کرد. پس از آن یعنی در حدود یک سال بعد یک شرکت با نام World Wide Waiter کار خود را به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین شروع کرد و تا به امروز هم مشغول به فعالیت است.

در حال حاضر این مجموعه با نام waiter شناخته می‌شود و در سراسر آمریکا در دسترس قرار گرفته است. اما، با گذشت زمان و هوشمند شدن گوشی‌های موبایل، از طریق گوشی ها هم می توان سفارش خود را ثبت کرد.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تمام سعی خود را کرده ایم تا در سراسر تهران شعبات متعدد داشته باشیم تا دسترسی آن برای شما آسان باشد و به راحتی بتوانید با حضور در شعب و یا سفارش آنلاین از سایت عطاویچ، غذای خود را به راحتی دریافت کنید.

همراهان عزیز عطاویچ می توانند هم بصورت آنلاین هم بصورت حضوری غذاهایی مثل پیتزا های خوشمزه عطاویچ با سه سایز و در طعم های مختلف را سفارش دهند. همبرگر های عطاویچ که در انواع گوناگون مانند چیز برگر، همبرگر اکونومی و دابل برگر که با توجه به حجم غذای مشتریان مختلف، آماده شده اند، در منو وجود دارد. ساندویچ های عطاویچ که برخی ویژه عطاویچ هستند و در هیچ فست فود دیگری آن ها را پیدا نمی کنید. چیکن استریپس یا فیله های سوخاری عطاویچ که در تعداد مختلف آماده سازی شده اند و بسیاری از پیش غذاها و نوشیدنی هایی که با خوردن آن ها لذت خوردن یک غذا چند برابر می شود را، می توانید سفارش دهید.


سفارش آنلاین غذا


ازآنجایی‌که در این مقاله بسیار راجع به غذای فست‌فودی صحبت شد، شاید شما دوست داشته باشید تا هر چه سریع‌تر اقدام به سفارش فست فود کرده و این غذای لذیذ را نوش جان کنید.  عطاویچ به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه غذای ایران انتخاب شده که برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۰ کار خود را به‌منظور استفاده همگانی از ساندویچ‌های مرغوب و سالم شروع کرد. اولین شعبه مجموعه عطاویچ در منطقه مرزداران تهران تأسیس شد و سه سال بعد از تأسیس این مجموعه بود که عطاویچ توانست به‌عنوان بهترین و اولین فست‌فود زنجیره‌ای ایران شناخته شود. اما امروزه این رستوران زنجیره‌ای بیش از ۶۰ نمایندگی و شعبه در سراسر ایران دارد. همچنین شعبه‌های خارجی آن در کشور‌هایی مانند سوریه، استانبول و گرجستان وجود دارد. همان‌طور که گفته شد، کیفیت مواد به کار برده شده در رستوران‌های عطاویچ بسیار مرغوب هستند. با مراجعه به سایت رستوران عطاویچ یا مراجعه حضوری می‌توانید انواع همبرگر، پیتزا، نوشیدنی، سالاد، پیش‌غذا، غذا‌های سوخاری و... را سفارش دهید.


سفارش آنلاین غذا


در ادامه به معرفی شعب عطاویچ در تهران می پردازیم.

  • رسالت : سید خندان اتوبان رسالت شرق نرسیده به دبستان نبش کوچه باقری پلاک ۱
  • بلوار کشاورز : خیابان فلسطین نرسیده به بلوار کشاورز پلاک 436
  • هفت تیر : میدان هفت تیر ضلع شمال شرقی ابتدای کوچه شاهرخ
  • فردوس غرب : انتهای بلوار فردوس غرب روبه روی پارک الهام پلاک 557/4
  • فودکورت خلیج فارس : مجتمع تجاری خلیج فارس چیتگر
  • اکباتان : اکباتان فاز یک خیابان نفیسی ساختمان سایه پلاک 71
  • نیرو هوایی : نيروهوايى،روبه روى پمپ بنزين، بن بست حصيبى،مجموعه گردشگرى باغ نارنج
  • جنت آباد جنوبی : ضلع شمال شرقی میدان چهار باغ جنب بن بست لاله
  • تهرانسر : کوچه 14 اصلی (شهید گیتی نما) پاساژ پاویلیون
  • آزادی : خیابان آزادی بین آذربایجان و خوش جنوبی
  • راه آهن : بلوار امیر کبیر بلوار کاج نبش سروستان چهارم
  • شیخ بهایی : شیخ بهایی جنوبی بلوار آزادگان انتهای خیابان 24 غربی مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب
  • حکیمیه : بلوار بهار پلاک 70
  • دریاچه چیتگر : همت غرب دریاچه شهدای خلیج فارس استیج غربی پلاک 4و5
  • پاکدشت : مامازند بزرگراه امام رضا جنب اداره برق
  • نارمک : میدان هفت حوض نبش خیابان خاموشی
  • اسلامشهر : خیابان زرافشان (امام سجاد)بعد از پارک شهید ندائی جنب فنی حرفه ای


شعبه اسلامشهر عطاویچ


  • مرزداران : اطاعتی جنوبی کوچه نسترن شعبه بیرون بر
  • شهرک غرب : خیابان دادمان خیابان درختی مجتمع سپهر
  •  پونک : بلوار میرزابابایی بین سردار جنگل و ستاری
  • صادقیه : سازمان آب، بعد از خیابان هشتم جنوبی پلاک 298
  • ورامین : ورامین، میدان رازی (چوب بری)، ضلع شرقی میدان
  • پرند : بلوار چهار باغ (فاز صفر)مجتمع تجاری پارادایز(جنب بازار طلا)


برخی از شعب عطاویچ :




 برای مشاهده شعب ، بلوار کشاورز ، پرند ، بلوار فردوس غرب ، جنت آباد جنوبی ، فودکورت خلیج فارس بر روی نام شعبه ها کلیک کنید.

عطاویچ علاوه بر شعبه هایی که درحال حاضر در نقاط مختلف ایران دارد شعبه های زیادی نیز در استانبول ترکیه و کشور آلمان افتتاح کرده است. شعبه هایی که در حال حاضر باز هستند و آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشند. شما نیز می توانید با اخذ نمایندگی شعب عطاویچ به جمع شعبه داران این فست فود بین المللی بپیوندید.

برای دریافت نمایندگی عطاویچ در سراسر ایران  فرم را پر کنید.

نظر جدید
0%

سبد خرید