سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

اخذ نمایندگی فست فود در آلمان و ترکیه

1401/04/08 در ساعت 11:56:00

این روزها سرمایه گذاری در خارج از کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است. بگونه ای که بسیاری از افراد را می بینیم که برای سرمایه گذاری خارجی در تلاش هستند.

اخذ نمایندگی فست فود در آلمان و ترکیه

اخذ نمایندگی فست فود در آلمان و ترکیه

این روزها سرمایه گذاری در خارج از کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است. بگونه ای که بسیاری از افراد را می بینیم که برای سرمایه گذاری خارجی در تلاش هستند. حال ابتدا باید ببینیم سرمایه گذاری چیست؟ سرمایه گذاری زمانی اتفاق می افتد که فرد مقداری پول را به کار یا چیز دیگری اختصاص دهد و از این طریق سود نیز کسب کند. پس می توانیم بگوییم سرمایه گذاری در خارج از کشور در جهت دریافت اقامت آن کشور و  راه اندازی کسب و کاری در آن کشور، انجام می شود.

یکی از راه های مهاجرت به یک کشور سرمایه گذاری در آن کشور می باشد. البته راه های سرمایه گذاری متفاوت است. در برخی کشورها شخص با خرید هر نوع ملکی، اقامت آن کشور را دریافت می کند ولی در برخی از کشور ها این چنین نیست.

از عوام مهمی که در سرمایه گذاری در یک کشور مهم است می توان به مالیات،نرخ تورم، امنیت و همچنین استاندارهای سرمایه گذاری اشاره کرد. به این علت که تورم، تاثیر زیادی بر اقتصاد کشور مد نظر و همچنین ارزش مالی سرمایه گذاری شما دارد.

بعد از بررسی شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور باید به ارزیابی سود و منافع سرمایه گذاری در کشور مقصد بپردازیم.




سه اصل اساسی سوددهی سرمایه گذاری خارجی شامل :

- رعایل استاندارهای سرمایه گذاری

- مشخص بودن مالیات

- ثبات اقتصادی و اجتماعی (بالا نرفتن نرخ تورم)

می باشد.



شرایط سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ

کارآفرینی باعث می‌شود تا فرد متقاضی در کشور مقصد کسب‌وکاری ایجاد کرده و از آن کسب درآمد کند. فرد متقاضی از این طریق می‌تواند اقامت کشور مورد نظر را اخذ کند. برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ، فرد متقاضی باید ثابت کند که دارای طرح تجاری قوی است که با راه‌اندازی آن موجب ایجاد کار و استخدام نیروی کار محلی در آن کشور می‌شود و سودهی نیز به دنبال داشته باشد. افرادی که قصد راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار جدید با هزینه کمتر دارند باید به دنبال ویزاهای استارت آپ که مبنای آن ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه و اجرای آن در کشور مد نظر است، بروند.


شرایط سرمایه گذاری از طریق فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای

از دیگر روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور، سرمایه گذاری از طریق فرانچایزها و فست فود های زنجیره ای است. از شرایط سرمایه گذاری از طریق فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای می‌توان به تهیه مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری از این طریق اشاره کرد. البته این مبلغ در کشورهای مختلف متفاوت است. در بعضی از کشورها برای سرمایه گذاری از طریق فرانچایزرها، فرد در ابتدا باید اقامت کشور را بگیرد و در مرحله بعد جهت خرید فرانچایز اقدام کند.

از دیگر شرایط عمومی خرید فرانچایزها به هدف سرمایه گذاری در خارج از کشور، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی است که توسط برندها و رستوران های زنجیره‌ای برگزار می‌شود. افراد بعد از خرید و راه‌انداری فرانچایز باید در محیط کاری حضور داشته باشند. در این روش سرمایه گذاری، در اختیار داشتن امکانات لازم و وسایل مربوطه جهت راه اندازی شعبه ی مورد نظر حائز اهمیت است.


سرمایه گذاری


مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور به خصوص کشورهای اروپایی متعدد بوده که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امنیت بالا در سرمایه گذاری
  • اقتصاد پویا و رشد بالای اقتصاد
  • زیرساخت مناسب جهت سرمایه گذاری
  • حفظ ارزش سود سرمایه با وجود نوسانات بازار ارزی ایران
  • تامین مکان و مقدمات راه انداری فرانچایزها
  • اقامت برخی از سرمایه گذاری‌های خارجی
  • سطح بالای کیفیت زندگی
  • تحصیل رایگان فرزندان در مدارس و دانشگاه‌های کشورهای اروپایی


نکات مهمی که برای سرمایه گذاری در خارج از کشور باید بدانید

  • فرد متقاضی سرمایه گذاری باید قبل از انتقال سرمایه خود به کشور مقصد در مورد آن کشور و وضعیت سود و زیان کسب و کار مورد نظر از نزدیک آشنا شود.
  • فرد متقاضی سرمایه گذاری آمادگی دور شدن از کشور و زندگی در خارج از کشور را جهت مدیریت کسب و کار خود داشته باشد.
  • فرد سرمایه گذار باید به قوانین مربوط به سرمایه گذاری در خارج از کشور مسلط و کاملا آگاه باشد.
  • بهتر است فرد متقاضی سرمایه گذاری در ابتدا از بخش‌های کم‌ریسک شروع به فعالیت کند.
  • آگاهی از استانداردهای مربوط به سرمایه گذاری خارج از کشور
  • آگاهی از شاخص های اقتصادی تأثیرگذار


مجموعه رستوران های زنجیره ای عطاویچ با توجه به رشد خود و افزایش تعداد زیاد شعبات به جهانی شدن می اندیشد بگونه ای که با کیفیت خوب و تعداد شعبات خود بتواند در کنار فست فود های مطرح دنیا قرار بگیرد.

در حال حاضر علاوه بر ایران در کشورهای آلمان، ترکیه و عراق نیز فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی شعبه نیز در این کشورها افتتاح کرده است.

شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید اخذ نمایندگی فست فود خود را در کشور آلمان و یا در ترکیه و عراق دریافت کنید. از مزایای این سرمایه گذاری می توان به تضمین سودی که توسط مجموعه عطاویچ به شما داده می شود، اشاره کنیم. بدین شکل کسب و کار شما تضمین شده است.

شما سرمایه گذاری خود را انجام می دهید و ما شعبه شما را بطور کامل تجهیز می کنیم.


مزایای سرمایه گذاری در آلمان


اخذ نمایندگی در آلمان


همانطور که می دانید آلمان در عضویت اتحادیه اروپا قرار دارد. علاوه بر آن، این کشور عضو پیمان شنگن نیز هست و اتباع این کشور، مجاز خواهند بود تا بتوانند بدون مشکل به 25 کشور دیگر عضو این پیمان سفر کنند.

همچنین آلمان از دسته کشورهایی است که به شهروندان خود بسیار اهمیت می‌دهد و رفع نیازهای آن‌ها را همواره در اولویت خود قرار داده است.

به عنوان مثال هزینه تحصیل در آلمان کاملا رایگان است و دانش‌آموز ملزم به پرداخت حتی یک یورو هم نخواهد بود.

همچنین برای راحتی مسافران در این کشور سطح کیفیت جاده‌ها بسیار افزایش پیدا کرده‌اند.

موقعیت‌های شغلی فراوانی در کشور آلمان وجود دارد که باعث شده است تا کشور آلمان سالانه درخواست نیروی کار مجرب را داشته باشد. همچنین هزینه زندگی در آلمان نسبت به بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی مثل اتریش بسیار پایین تر است.

در آلمان میزان مالیات چندین سال است که ثابت مانده است. نرخ مالیات در سال 2006 و 2007 در حدود 40 درصد بود. اما در سال‌های 2008 تا 2012 به کمتر از 30 درصد کاهش پیدا کرد. سپس از سال 2013 تا کنون نرخ مالیات شرکت‌ها به صورت سالانه بر روی 30 درصد ثابت مانده است که نشان از اقتصاد ثابت و پایدار این کشور دارد.

خرید ملک یکی از راه های پرسود و راحت برای سرمایه گذاری در آلمان می باشد اما موضوعی که باید به آن توجه کنید، این است که در این کشور، خرید ملک از شرایط دریافت اقامت دائم و یا تابعیت این کشور به شمار نمی‌رود.  بنابراین بهترین راه برای شما سرمایه گذاری از طریق یک کسب و کار است. شما با اخذ نمایندگی فست فود در آلمان به راحتی می توانید اقامت خود را در این کشور دریافت کنید.


سرمایه گذاری در آلمان


مزایای سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه یکی از دغدغه هایی که ممکن است بیشتر افراد با آن روبرو باشند. انتخاب یک حوزه خاص برای سرمایه گذاری کار ساده ای نیست، مخصوصا اگر این موضوع در کشوری جز ایران باشد.

ترکیه به دلیل داشتن نیرو کار، پویا و ماهر در کشوری تقریباً ۸۰ میلیون نفری، کشوری مناسب برای سرمایه گذاری است. علاوه بر این، مشوق های دولتی، معافیت های مالیاتی و تخصیص زمین رایگان، ترکیه را برای سرمایه گذاران جذاب تر کرده است.

بازار خرید ملک در چند سال اخیر از استقبال زیادی برخوردار شده اما با توجه به تغییراتی که در این قانون انجام شده با خرید هر نوع ملکی به شما اقامت آن کشور داده نمی شود.

جهت سرمایه گذاری در ترکیه، این را به یاد داشته باشید: در چند سال اخیر بسیاری از محدودیت های که برای تبعه های خارجی قرار داده بودند برداشته شده که همین امر باعث شد کشور ترکیه مقصد افراد زیادی برای سرمایه گذاری واقع شود. 

باید به این نکته اشاره کنیم؛ ترکیه قوانین مشخص و بسیار دقیقی برای سرمایه گذاری در ترکیه قرار داده است. برخی  از این قوانین به شرح زیر است:

  • در ۱۰۰ سال گذشته دارایی های افراد خارجی ساکن ترکیه مصادره نشده است.
  • سرمایه گذارن در ترکیه می توانند، هر زمان که می خواهند سرمایه خود را از ترکیه خارج نمایند.
  • سرمایه گذاران در ترکیه می توانند در صورت تمایل با سرمایه گذاران خارجی و داخلی معامله کنند. 
  • سرمایه گذارن خارجی در ترکیه می توانند بدون هیچ محدودیتی اموال منقول داشته باشند.
  • سرمایه گذاران خارجی اگر به مشکل حقوقی بربخورند می توانند به راحتی در دادگاهای ترکیه اعلام دعوی کنند. 


اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه


شما نیز برای برخورداری از این امکانات می توانید با اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه سرمایه گذاری خود را آغاز کنید و پنجره جدیدی در زندگی خود باز کنید.



نظر جدید
0%

سبد خرید