سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فست فود در مازندران (آمل- بابلسر- نمک آبرود- کلار آباد- رامسر)

1400/07/22 در ساعت 11:00:01

استان مازندران از استان هایی با میزان گردشگر بالا می باشد. ما در مجموعه رستوران های زنجیره ای عطاویچ با افتتاح 3 شعبه در نقاط مختلف استان، آماده سرویس دهی به شما عزیزان هستیم.

فست فود در مازندران (آمل- بابلسر- نمک آبرود- کلار آباد- رامسر)

فست فود در مازندران (آمل- بابلسر- نمک آبرود- کلار آباد- رامسر)

مازندران، استان سرسبز و چشم‌نواز شمال ایران که با طبیعت بی‌نظیر و آب‌وهوای معتدل خود در نوار ساحلی جنوب دریای خزر آرام گرفته، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بی‌شماری را در خود جای ‌داده است. این استان که در بخش طبیعت‌گردی، قطب گردشگری کشور است، هرساله پذیرای نزدیک به دوازده میلیون گردشگر داخلی و ده‌ها هزار توریست خارجی است.

استان مازندران به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران می‌باشد. این استان از پرجمعیت‌ترین استان‌های ایران و هم مرز با استان‌های گلستان،  سمنان،  تهران،  البرز،  قزوین و گیلان است. بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران شهر ساری‌ می‌باشد که قدمتی در حدود ۶۰۰۰ سال را داراست، هم چنین پرجمعیت‌ترین شهرستان استان مازندران شهرستان بابل با جمعیتی بیش از ۵۳۰ هزار نفر می‌باشد. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. این استان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ایران از لحاظ تراکم جمعیتی است. مازندران استان دارای ۲۲ شهرستان است.





جاذبه های طبیعی و تفریحی مازندران

قرارگیری استان مازندران در شمال کشور باعث شده است که جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متعددی در نقاط مختلف آن وجود داشته باشد. آبشار شاهان‌دشت لاریجان، پارک جنگلی میرزا کوچک خان در کیلومتر ۱۶ جاده آمل-تهران، منطقه حفاظت‌شده دشت ناز، پارک جنگلی نور، پارک نیلوفر آبی ساری، آبشار سواسره در نزدیکی روستای بلده و جنگل و رودخانه پلنگ دره در سوادکوه از جمله جاذبه‌های گردشگری این استان هستند که ارزش دیدن دارند. ضمن اینکه در طول سفرتان می‌توانید بازدیدی از تالاب میانکاله، دریاچه عباس آباد، هفت آبشار (آبشار تیرکن) در بابل، جنگل دالخانی رامسر، سد لفور (سد البرز) در سوادکوه، مرداب دیوک، چشمه آب گرم بلیران و غیره داشته باشید

چشمه باداب سورت

چشمه باداب سورت از چشمه‌های طبیعی پلکانی است که در جنوب ساری، در روستای سورت قرار دارد. این چشمه، یک اثر طبیعی ملی محسوب می‌شود که به ثبت رسیده است. وجود حوضچه‌های رنگی زیبا که در نتیجه غلظت زیاد رسوبات اکسید آهن به وجود آمده است، این چشمه را منحصربه‌فرد کرده‌اند. علاوه بر درختچه‌های زرشک وحشی در اطراف چشمه، جنگل‌های سوزنی برگ در ارتفاعات آن خودنمایی می‌کنند.


 چشمه باداب سورت


باغ تاریخی عباس‌آباد بهشهر

باغ تاریخی عباس آباد از بزرگ‌ترین باغ‌های ایرانی در شهرستان بهشهر است که جزو میراث ملی کشور قرار دارد. این مجموعه ۵۰۰ هکتاری به دستور شاه عباس اول صفوی ساخته شد و شامل سد، مخزن، گل باغ، کاخ، حمام، دو برج آجری، آسیاب آبی و دریاچه سد می‌شود.


آشنایی با غذاهای محلی مازندران

غذاهای ایرانی فارغ از هر شهر یا استانی که به آن تعلق دارند، بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. تنوع غذا در ایران بسیار زیاد بوده و در این میان غذاهای محلی هر استان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند. یکی از معروف‌ترین و لذیذترین غذاهای محلی مربوط به استان مازندران بوده که رنگ و بوی آن هوش از سر آدمی می‌برد.

مالابیج

مالابیج یا مالاتا را می‌توان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای محلی مازندران دانست که طعم بسیار لذیذی دارد و معمولا در وعده شام صرف می‌شود. مالابیج در حقیقت به ماهی شکم‌پری گفته می‌شود که بر روی هیزم کبابی شود

باقلا وابیج

باقلا یکی از مواد غذایی پرکاربرد در غذاهای محلی مازندران است که در باغ‌های این استان کشت می‌شود. ترکیب باقلا با سیر، شوید خشک، روغن، نمک، فلفل و زردچوبه یک غذای خوشمزه و لذیذ به نام باقلا وابیج در اختیار شما قرار می‌دهد. این غذا هم با برنج و هم با نان سرو می‌شود.

بشته واش

یکی از آش‌های خوشمزه و پرطرفدار استان مازندران که بسیار مقوی است را می‌توان بشته واش دانست. مواد تشکیل‌دهنده این آش شامل اسفناج، عدس، پیاز، سیر، زیره سبز، نمک، فلفل و زردچوبه می‌شود و به دلیل وجود اسفناج و عدس در آن، برای کسانی که دچار فقر آهن یا مشکلاتی همانند یبوست و هموروئید هستند، بسیار مناسب است. طبخ بشته واش به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد و معمولا با آب نارنج و زیره صرف می‌شود.

در کنار همه غذاهای خوشمزه و محلی مازندران که اکثر آن ها با مواد اولیه تولید شده در همان استان درست می شوند، می توان به جرات گفت مردم مازندران به غذاهای فست فودی نیز علاقه زیادی نشان دادند، بطوری که توانستند از آن غذاهای خوشمزه محلی دل بکنند و به فست فود ها روی آورند.

انتخاب یک فست فود مناسب که بتواند با ایجاد یک فضای خوب و یک غذای دلچسب، خاطره ای خوش برای شما بجا بگذارد بسیار مهم است. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تمام سعی خود را در ایجاد محیطی مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه و ارائه غذایی درخور مشتریان عزیزمان، انجام می دهیم. ارائه انواع پیتزا ها در سایز های مختلف، انواع همبرگر ها، ساندویچ ها سوخاری ها و پیش غذاها در فست فودهای زنجیره ای عطاویچ انجام می شود.

عطاویچ به عنوان قدیمی ترین فست فود موجود در استان مازندران، با تهیه مواد اولیه باکیفیت، تمامی سعی خود را در ارائه غذایی مناسب و درخور مشتریان و مسافران عزیز انجام می دهد. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تمام سعی خود را کرده ایم با داشتن پرسنلی کارآزموده و حرفه ای، فضایی مناسب و غذایی خوشمزه برای مشتریان عزیز ایجاد کنیم.

عطاویچ با داشتن 5 شعبه فعال در 5شهر آمل، بابلسر، نمک آبرود، کلار آباد و رامسر توانسته رضایت هم وطنان مازندرانی را جلب کند.

شعبه عطاویچ در آمل به آدرس : آمل بین خ 64 و 66


فست فود در آمل


در رامسر به آدرس : میدان شهید خلعتبری، روبروی فرودگاه


فست فود در رامسر


در نمک آبرود به آدرس : کیلومتر 2 جاده چالوس، امام رود


فست فود در نمک آبرود


بابلسر : بابلسر خیابان پاسداران بین پاسداران 23 و 27 جنب فروشگاه افق کوروش
تلفن : 09109809686


بابل : بابل میدان اوقاف نبش اندیشه 14

تلفن : 01144423182


کلارآباد : 3 کیلومتر بعد از متل قو، نرسیده به کلارآباد

تلفن : 01154604022


سرخرود : بلوار امام رضا نبش کوچه فردوس

تلفن : 01144889676


با توجه به تجربیات مشتریان و میزان رضایت مندی افراد، شعبات استان مازندران از بهترین فست فود های استان می باشند.

درصورتی که قصد سفر به نقاط مختلف ایران را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین فست فود تهران، خوشمزه ترین فست فود در مشهد و باکیفیت ترین فست فود در کرج دعوت می کنیم.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار
نظر جدید
0%

سبد خرید