سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

اخذ نمایندگی فست فود، معتبرترین روش سرمایه گذاری

1402/04/31 در ساعت 10:04:01

اخذ نمایندگی از رستوران‌ها یا فست فودهای معتبر یکی از راه‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار به‌حساب می‌آید.

اخذ نمایندگی فست فود، معتبرترین روش سرمایه گذاری

اخذ نمایندگی فست فود، معتبرترین روش سرمایه گذاری

علاقه‌مندان به کار در رستوران یا فست فود می‌توانند بین راه‌اندازی فست‌ فود شخصی یا دریافت نمایندگی انتخاب کنند. افراد با اخذ نمایندگی فست فود به تبلیغ برای جذب مشتری نیاز ندارند، در نتیجه این روش راه‌اندازی فست فود، یک راه‌کار ویژه با ریسک پایین است که احتمال موفقیت افراد را افزایش می‌دهد. البته در پروسه دریافت نمایندگی فست فود نکاتی وجود دارد که افراد باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.




اعطای نمایندگی توسط هلدینگ ایران‌گوشت، مالک برند عطاویچ

عطاویچ بزرگ‌ترین فست‌ فود زنجیره‌ای در کشور محسوب می‌شود که توسط هلدینگ ایران‌گوشت تاسیس شده است. این مجموعه در نظر دارد با اعطای نمایندگی به افراد در کشورهای مختلف از جمله آلمان و ترکیه فعالیت خود را به‌سمت جهانی‌شدن سوق دهد.

روش‌های مختلفی برای راه‌اندازی یک رستوران‌ وجود دارد که در این میان افتتاح یک شعبه با دریافت نمایندگی از یک رستوران باسابقه، یکی از شیوه‌های بدون ریسک در نظر گرفته می‌شود. شاید برخی از افراد تصور کنند، شروع یک کسب‌وکار انفرادی و مستقل جذابیت‌های زیادی برای آن‌ها به‌وجود آورد. با‌این‌حال عدم برخورداری از دانش و تجربه کافی در این کار، افراد را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کند و احتمال موفقیت آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

هلدینگ ایران‌گوشت همواره سیاست پیشرفت و بهبود مستمر شعب عطاویچ را هم در سطح کشور هم در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند. البته این مجموعه موفق شده است پس از سال‌ها تلاش و با به‌کارگیری دانش روز دنیا و تجربه‌های ارزشمند، بیش از 80 شعبه در ایران و ۳۰ شعبه در کشورهای آلمان و ترکیه راه‌اندازی کند. افراد با اخذ نمایندگی از فست فود عطاویچ در کشورهای آلمان و ترکیه، فرصت استثنایی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار بین‌المللی را به‌دست می‌آورند.


اعطای نمایندگی


فرانچایز یا حق امتیاز چیست؟

فرانچایز فست فود یا حق امتیاز آن، الگویی از کسب‌وکار در نظر گرفته می‌شود. به‌واسطه اعطای این حق امتیاز، صاحب آن، قادر خواهد بود شبکه‌ای یکپارچه را برای توزیع محصولات و خدمات خود راه‌اندازی و مدیریت کند. همچنین ‌‌دریافت‌کننده فرانچایز، اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که برای بهره‌برداری از برند مورد نظر خود و خدمات و مزایای آن، حق امتیاز اولیه را دریافت و تحت این قرارداد، فعالیت خود را شروع می‌کنند.

ازآنجایی‌که برند، ارزشمندترین دارایی اعطاکننده حق امتیاز به‌حساب می‌آید، صاحبان هر برند قبل از اعطای فرانچایز شرایط و هزینه مشخصی را از متقاضیان درخواست می‌کنند. همچنین متقاضیان با اخذ نمایندگی باید به‌نحوی کار خود را انجام دهند که اعتماد و رضایت مشتری نسبت به آن برند از بین نرود. زیرا رضایت مشتریان از یک برند و اعتماد به آن نه‌تنها در انتخاب مشتری تاثیرگذار است، بلکه تکرار خریدهای آتی مشتری و وفاداری او به آن برند را تضمین می‌کند.

مجموعه عطاویچ در پروسه اعطای فرانچایز، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای متقاضیان برگزار می‌کند. متقاضی پس از دریافت فرانچایز و اخذ نمایندگی باید محل کار مناسبی انتخاب و تمام امکانات لازم و وسایل مربوط برای راه‌اندازی شعبه مورد نظر را فراهم کند.


چند نکته بسیار مهم در‌رابطه‌ با دریافت نمایندگی فست فود در خارج از کشور

بسیاری از افراد به‌منظور سرمایه‌گذاری در خارج از کشور به‌دنبال دریافت نمایندگی فست فود از یک برند معتبر هستند. بااین‌حال آن‌ها باید قبل از انتقال سرمایه خود به کشور مورد نظر، از قوانین و شرایط کشور مقصد برای راه‌اندازی فست فود زنجیره‌ای و همچنین وضعیت سود و زیان فست فود در آن کشور اطلاعات کامل و جامع کسب کنند.

علاوه‌بر این متقاضیان اخذ نمایندگی در خارج از کشور باید به‌منظور مدیریت کسب‌وکار خود و رویارویی با تمام اتفاق‌های احتمالی برای دور شدن از کشور خود و زندگی در خارج از کشور آمادگی لازم را به دست آورند.


اعطای نمایندگی


قوانین و شرایط کشور آلمان برای راه‌اندازی فست فود زنجیره‌ای

مردم آلمان سبک زندگی خاصی دارند و مصرف غذاهای فست فود و آماده در آن رایج است. بنابراین اخذ نمایندگی فست فود در آلمان به افراد کمک می‌کند به سود قابل‌ملاحظه‌ای برسند. در واقع این روش راه‌اندازی رستوران، به‌عنوان یک ایده بسیار مناسب برای کارآفرینانی به‌حساب می‌آید که به‌دنبال سرمایه‌گذاری در آلمان هستند،. البته متقاضیان دریافت نمایندگی فست فود در آلمان باید نکات و ضوابط قانونی خاصی را رعایت کنند این قوانین و ضوابط عبارت‌اند از:

  • معرفی کامل و واضح برند مورد نظر
  • بررسی نوع مواد غذایی عرضه‌شده در آن به‌صورت واضح و شفاف
  • توضیح نحوه طراحی و سبک رستوران یا موقعیت محل راه‌اندازی آن
  • انجام برنامه‌ریزی جهت پیش‌بینی روند مالی رستوران و به‌‌کارگیری انواع استراتژی‌های بازاریابی پیشرفته قبل از شروع کار
  • پیدا کردن محل مناسب رستوران
  • ثبت نمایندگی فست فود در کشور آلمان و اخذ گواهی آن
  • دریافت تمام مجوز‌های لازم برای حفاظت و بهداشت رستوران قبل از تاسیس


مزایای اخذ نمایندگی فست فود در آلمان

اخذ نمایندگی رستوران یا فست فود در کشور آلمان مزایای زیادی برای متقاضیان به ارمغان می‌آورد که از میان آن‌ها می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور و انجام این سرمایه‌گذاری تحت نظارت دولت
  • ایجاد زمینه اشتغال در کشور آلمان برای فرد متقاضی و اطرافیان او
  • دریافت فرصت مناسب برای اخذ اقامت آلمان و مهاجرت به این کشور به‌همراه خانواده
  • بهره‌مندی فرزندان متقاضی از تحصیل رایگان


قوانین و شرایط کشور ترکیه برای راه‌اندازی فست فود زنجیره‌ای

اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور به‌شمار می‌رود. سالانه گردشگران زیادی به کشور ترکیه سفر می‌کنند. به همین دلیل افراد می‌توانند با راه‌اندازی یک شعبه از یک رستوران یا فست فود معتبر در هر یک از شهر‌های ازمیر، استانبول، آنکارا، سود خوبی دریافت کنند. دریافت نمایندگی رستوران یا فست فود در ترکیه همانند سایر کشورهای قوانین خاص خود را دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • دریافت مجوز‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک رستوران معتبر از سازمان‌های مربوطه
  • دریافت اطلاعات کافی در‌رابطه‌با امکان فروش انواع نوشیدنی‌های الکلی
  • تکمیل فرم تجاری توسط صاحب اصلی برند
  • رعایت مقررات بهداشتی رستوران برای ارائه خدمات طبق اساس‌نامه رستوران‌های ترکیه
  • رعایت نکات حقوقی قبل از دریافت نمایندگی رستوران در ترکیه



مزایای اخذ نمایندگی فست فود در در ترکیه

دریافت فرانچایز و نمایندگی فست فود در این کشور مزیت‌های زیادی برای متقاضیان دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • به‌دلیل نزدیکی ایران و ترکیه، رفت‌وآمد افراد بین این دو کشور بسیار راحت خواهد بود.
  • متقاضیان پس از اخذ نمایندگی فست فود می‌توانند با خرید یا اجاره یک واحد مسکونی اقامت ترکیه را به‌صورت کوتاه‌مدت دریافت کنند.
  • رفت‌وآمد به ترکیه به ویزا نیاز ندارد.
  • با توجه به تعداد زیاد گردشگران در ترکیه، دریافت نمایندگی فست فود و راه‌اندازی یک شعبه از برند معروف باعث سودآور بودن کسب‌وکار متقاضی می‌شود.


جمع‌بندی

اخذ نمایندگی از رستوران‌ها یا فست فودهای معتبر یکی از راه‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار به‌حساب می‌آید. البته دریافت نمایندگی فست فود در کشورهایی همچون آلمان یا ترکیه روشی برای سرمایه‌گذاری در آن کشورها و دریافت اقامت محسوب می‌شود. همچنین افراد در پروسه دریافت نمایندگی فست فود در سایر کشورها باید به قوانین آن کشور توجه کنند.

نظر جدید
0%

سبد خرید