سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی
درباره ما

بزرگترین فست فود زنجیره ای ایران کار خود را از سال 1380 با راه اندازی اولین شعبه در منطقه مرزداران استان تهران آغاز نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و به مرور زمان زیرساخت های لازم جهت سنگ بنای مجموعه گسترده و پیچیده کنونی، گذاشته شد.
از سال 1393 و مقارن با Re Brand عطاویچ، رشد تصاعدی مجموعه آغاز گردید و تبدیل به جایگاه نخست و رهبر بازار فست فود ایران گردید.
از سال 1396 و به دنبال سیاست های توسعه بازار مجموعه، دو شعبه در شهر استانبول افتتاح گردید و بسترسازی و رایزنی ها برای اعطای Master Franchisee در کشورهای روسیه، عراق، کویت، گرجستان و ارمنستان صورت گرفته و تا کنون ادامه دارد.
در حال حاضر عطاویچ با 54 شعبه فعال در سراسر کشور، بزرگترین فست فود زنجیره ای ایران بوده و با در اختیار داشتن کارخانه تولید مواد اولیه (ایران گوشت)، سیستم زنجیره تأمین و ناوگان مجهز ترابری، سیستم جامع تضمین کیفیت (QA)، سیستم تأمین نیروی انسانی، سیستم نظرسنجی از مشتریانSmart Evaluation، مرکز تحقیق و توسعه محصول-بازار، واحد مستقل بازاریابی و فروش، واحد Branding، بخش راه اندازی و تجهیز شعب جدید (Fastfood Run)، سیستم پشتیبانی از شعب و سیستم های پیچیده نظارتی-کنترل؛ سازمان یافته ترین و پیشرفته ترین سازمان کشور در حوزه خدمات فست فود بوده و همچنان به فکر پیشرفت و بهبود مستمر مجموعه خود می باشد.

افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید