سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

نکاتی در مورد اخذ نمایندگی فست فود که از آن بی خبر بودید!

1402/12/26 در ساعت 09:18:01

در این مقاله قصد داریم از سیر تا پیاز در مورد چگونگی اخذ نمایندگی فست فود توضیحاتی را ارائه دهیم.

نکاتی در مورد اخذ نمایندگی فست فود که از آن بی خبر بودید!

نکاتی در مورد اخذ نمایندگی فست فود که از آن بی خبر بودید!

این روزها عوض شدن سبک زندگی بر روی تغییر عادات غذایی افراد نیز تاثیر گذاشته است. همین تغییر باعث شده تا افراد در رنج‌های سنی مختلف، خصوصا جوانان هیچ علاقه‌ای به غذاهای سنتی و همچنین خانگی نداشته باشند و مدام به دنبال خرید فست فود باشند. این افزایش تقاضا باعث شد تا بسیاری از افراد برای کسب درآمد به دنبال اخذ نمایندگی فست فود باشند. اگر در زمره افرادی جای می گیرید که به دنبال اخذ نمایندگی فست فود بوده اما با مراحل و روند کاری آن هیچ آشنایی ندارید؛ سایت درستی را برای کسب اطلاعات در خصوص این موضوع انتخاب کرده اید.




تحقیق در مورد برند را فراموش نکنید!

همیشه تعدد در انتخاب خوب نبوده و در برخی اوقات باعث می شود؛ تا شخص متقاضی در انتخاب های خود دچار سردرگمی شود. با توجه به تعددی که در تعداد فست فودهای زنجیره ای فعال در کشور وجود دارد؛ ممکن است بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی درست در انتخاب خود دچار مشکل شده و نتوانند آن طور که باید و شاید به تصوراتی که در ذهن خود دارند؛ جامه عمل بپوشانند. در این جاست که قبل از هر اقدامی باید در ابتدا در مورد محبوبیت انواع فست فودهای زنجیره ای تحقیق کنند.


اخذ نمایندگی در عطاویچ


کم تر کسی است که نامی از فست فودهای زنجیره ای عطاویچ نشنیده باشد. عطاویچ یکی از محبوب‌ترین فست فودهای زنجیره‌ای در کشور ایران بوده؛ که برای وسعت حیطه کاری خود دست به اعطای نمایندگی در سایر کشورها همچون آلمان و ترکیه زده است. همین موضوع باعث شده تا عطاویچ به یکی از برندهای شناخته شده نه تنها در کشور ایران بلکه در دنیا تبدیل شود. تمامی این موارد دست به دست هم داده است؛ تا در چند سال گذشته تقاضا برای اخذ نمایندگی فست فود عطاویچ به بیش ترین مقدار خود برسد. برای این که بتوانید نمایندگی این فست فود زنجیره ای را دریافت نمایید؛ نیاز به سپری کردن یک سری مراحل وجود دارد.


مراحل اخذ نمایندگی فست فود عطاویچ

اولین مرحله از اخذ نمایندگی این می باشد که وارد سایت عطاویچ به آدرس  atawich.com شوید. در وب سایت یک گزینه ای تحت عنوان اخذ نمایندگی وجود دارد که نیاز است تا بر روی آن کلیک نمایید. زمانی که وارد صفحه مربوطه شوید؛ یک قسمت تحت عنوان " تکمیل فرم و درخواست اخذ نمایندگی " وجود دارد که باید آن را پر کرده و به تمامی سوالات آن را پاسخ دهید و بعد بر روی گزینه "ثبت" کلیک نمایید.

با تکمیل فرم، کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی کرده و در مورد اعطای نمایندگی به شما تصمیم گیری می کنند. یک موضوع مهمی که باید به آن دقت داشته باشید؛ این است که عطاویچ در هر منطقه تنها به یک شخص نمایندگی اعطا می کند و امکان فعالیت همزمان دو شخص به صورت همزمان در یک منطقه وجود ندارد.


شعبه گرگان عطاویچ


شاید برایتان این سوال به وجود آید؛ که روند اعطای نمایندگی سایر فست فودهای زنجیره ای به چه صورتی است. اغلب فست فودهای زنجیره ای نیز در ابتدا روندی همچون عطاویچ را طی می کنند. با این وجود اما برای کسب اطلاعات دقیق، می توانید به وب سایت فست فود زنجیره ای مورد نظر خود مراجعه کرده و یا با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید.


مزایای اخذ نمایندگی فست فود

طبیعتا افرادی که تاکنون در حیطه کاری فست فود فعالیتی نداشته اند؛ ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که مزایای اخذ نمایندگی فست فود در چیست. در پاسخ به این افراد باید این گونه بیان کرد که عطاویچ یکی از فست فودهای زنجیره ای پر طرفدار در کشور است که در حوزه کاری خود بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد. این فست فود زنجیره ای به دلیل تجربه ای که در طی این سال ها به دست آورده؛ توانسته در صنعت غذایی کشور موفق ظاهر شود و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های موجود در دنیا، محصولات غذایی بی نظیر و با کیفیت را به دست مردم برساند. همین کیفیت در خدمات موجب شده تا طرفداران این فست فود هر روز بیش تر از روز گذشته شود.

یک موضوع مهم دیگری که هیچ فست فود زنجیره ای نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا نیز در ارتباط با آن صحبت نکرده است؛ موضوع تضمین در فروش می باشد. عطاویچ به پشتوانه سال ها فعالیت خود و با تکیه بر برند خوش نام خود، برای شعب آلمان و ترکیه ارائه دهنده تضمین در فروش است. در این صورت شما با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه ای می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.


منظور از فرانچایز چیست؟

یکی از سوالات متداول و پر تکرار دیگری که بسیاری از افراد به دنبال دانستن آن هستند؛ مسئله فرانچایز فست فود است. قطعا اگر به دنبال فعالیت در حوزه فست فود هستید؛ این کلمه را به کرات شنیده اید. یکی از محبوب ترین و در عین حال پر طرفدارترین مدل ها در صنعت رستوران داری، فرانچایز است. در مدل فرانچایز، مالک یک برند و کسب کار این اجازه را به افراد متقاضی می‌دهد تا زیر پرچم فرانچایز دهنده به عنوان یک شعبه مستقل شروع به فعالیت نمایند. بسیاری از افراد از روی ناآگاهی ممکن است؛ این تصور را داشته باشند که فرانچایز معنای مستقلی از اخذ نمایندگی دارد؛ در صورتی که این طور نیست. به بیان ساده تر؛ فرانچایز در اصل همان اعطای نمایندگی فست فود می باشد.

یک موضوع مهمی که نیاز است به آن توجه داشته باشید؛ این است که بعد از شروع به فعالیت تحت نام یک برند شناخته شده باید حتما تحت قوانین و چارچوب های مشخص شده توسط فرانچایز دهنده فعالیت کنید.



کلام آخر

در این محتوا سعی بر آن شد تا در مورد اخذ نمایندگی فست فود توضیحاتی ارائه شود. اگر دوست دارید تا در مدت زمانی کوتاه و بدون کوچک ترین دغدغه ای برای شناساندن برند فست فود خود به سایر افراد به درآمد زایی برسید؛ به فکر اخذ نمایندگی فست فود باشید. امیدواریم از خواندن این محتوا نهایت لذت و بهره را برده باشید.

نظر جدید
0%

سبد خرید